“Et flott spisested i skjærgården”
Anmeldelse av Lyngørporten Restaurant

Lyngørporten Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Gjeving
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Vi spiste både lunsj og middag på restauranten. Den 3 retters middagen var veldig god og flott dandert. Servitørene var flinke og gjorde jobben effektivt så vi følte oss veldig ivaretatt. Restauranten ligger i flotte omgivelser ved sjøen og stilfulle lokaler.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Erlend1973

Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

For et flott hotell og nydelig beliggenhet. Her ville jeg stoppe opp et døgn.
Men- det var kaos, to unge servitører løp bena av seg. Den ene mellom resepsjonen og restauranten. 60-70 gjester. Jeg satt ned og ventet, ingen kom for å ta bestilling, jeg hadde allerede fått tilbud om rom. Etter en time betalte jeg for teen jeg hadde drukket, og dro videre.
Er det virkelig mulig å drive et så fint sted på denne måten. Vi er faktisk mange voksne mennesker som er på tur- hele året. En ting må jeg si, de som var på jobb var så service minded og hyggelige. Men her må ledelsen ta tak.

Takk, ColinEnebakk
Anmeldt 5. august 2021

Fantastisk blåskjell perfekt med tilbehør , kjapp servering og veldig hyggelige servitører ,en helt perfekt kveld , anbefales

Takk, Stein J
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid på enkel mat. God mat når den endelig kom. 3 servitører burde greie å serve 14 besatte bord på en bedre måte.

1  Takk, maritsaanumm
Anmeldt 25. juli 2021

Flott beliggenhet på kaia. Oppmerksomme servitører, og leverer helt greit. Men det var et hårstrå mellom burgeren og salaten. Det var også et mindre hårstrå i pizzaen til den andre gjesten ved bordet. Servitøren tok med seg det lengste av hårene for å "inspisere", og kunne fortelle at det ikke tilhørte noen på kjøkkenet. Men du ville blitt "happy" om det gjorde, for de er "very handsome!" kunne hun meddele. Maten er OK, men ikke verdt prisen. Manglet mozzarellaen på pizzaen? Kunne hverken se eller smake den. Ubehagelige stoler ved bordene nærmest sjøen. Hotellets rengjøringspersonell gikk fram og tilbake mellom restaurantbordene, med søppel og skitne håndklær/sengeklær fra rommene som ble rengjort, dette er unødvendig og tar bort sjarmen ved å sitte der nede.

Takk, 514mascot

Reisende som så på Lyngørporten Restaurant, så også på

Gjeving, Tvedestrand kommune
Gjeving, Tvedestrand kommune

Har du vært i Lyngørporten Restaurant? Del dine erfaringer!