Norges eneste fulltidsbebodde vikingby

Besøkte Njardarheimr i forbindelse med at vi deltok på markedet, som reenactor. Det toppet sommeren.

Anmeldt 2. oktober 2018
Arnt Roger B
Imponerende

Veldig bra, fantastisk hva dere har fått til på så kort tid 😊 Gleder meg masse til å markedet, og... les mer

Anmeldt 25. mai 2018
Annema777
Høyanger, Norge

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Maten tok evigheter å få, og da den kom var den ikke ferdig og porsjonene var små. Tenåringsguttene fylte på med pølse fra Shell og dattera, som fikk halvrå kylling, måtte også ha annen mat.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Gunn Iren M
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra, fantastisk hva dere har fått til på så kort tid Gleder meg masse til å markedet, og ikke minst til å se det nye besøkssenteret ferdig.. kommer til å bli helt rått

3  Takk, Annema777
Frode T, Manager på Viking Valley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Takk for støtta.

Inngangspengene går uavkortet til drift og oppbygging av Njardarheimr. Akkurat nå byggjer vi nytt besøkssenter for å gi gestene våre ein enda bedre opplevelse.
Vi er heilt avhengige av støtte fra våre besøkende for å kunna åpne portane for alle som er interesserte i å oppleve og lære om vikingane og korleis dei levde, arbeidde og påverka verda rundt seg.

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Her kan man være med guider rundt i byen og få god og nyttig informasjon om vikingbyen og intensjonen med å bygge byen.
Pil og bue, øksekasting er noe av det man oppleve i byen.
Annbefales

3  Takk, Grethe-Iren H

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Verdt et besøk eller fler! Flotte bygg og fantastisk atmosfære, samt at man kan delta på forskjellige aktiviteter.

3  Takk, Gudvangen-camping

Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

En stilig viking landsby i fantastiske omgivelser. Det bar preg av at det ikke var helt ferdig enda, men det har et potensial til å være en unik og spennende opplevelse. Høvdingen viste oss rundt og tik seg god tid da det ikke var så mange der. Han hadde mye kunnskap om byggemetoder og historie. De skal bygge mathall med plass til 200 gjester rundt langbordet. Alle cruise skip bør ta med passasjerene sine innom her for en unik opplevelse. Vi gleder oss til å komme tilbake og se etterhvert som det blir bygget videre. Får ikke full pot da det ikke er ferdig enda, men dette blir bra!

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, 921frankh