Imponerende

Veldig bra, fantastisk hva dere har fått til på så kort tid 😊 Gleder meg masse til å markedet, og... les mer

Anmeldt 25. mai 2018
Annema777
Høyanger, Norge
Historisk opplevelse

Anmeldt 25. mai 2018
Grethe-Iren H

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Sjarmerende sted med ruvende fjell og flott fjord. Mye interessant i vikinglandsbyen, men litt for mye turistfelle med krims krams for min smak.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 15einarj
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Maten tok evigheter å få, og da den kom var den ikke ferdig og porsjonene var små. Tenåringsguttene fylte på med pølse fra Shell og dattera, som fikk halvrå kylling, måtte også ha annen mat.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Gunn Iren M
Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Veldig bra, fantastisk hva dere har fått til på så kort tid Gleder meg masse til å markedet, og ikke minst til å se det nye besøkssenteret ferdig.. kommer til å bli helt rått

3  Takk, Annema777
Frode T, Manager på Viking Valley, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Takk for støtta.

Inngangspengene går uavkortet til drift og oppbygging av Njardarheimr. Akkurat nå byggjer vi nytt besøkssenter for å gi gestene våre ein enda bedre opplevelse.
Vi er heilt avhengige av støtte fra våre besøkende for å kunna åpne portane for alle som er interesserte i å oppleve og lære om vikingane og korleis dei levde, arbeidde og påverka verda rundt seg.

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Her kan man være med guider rundt i byen og få god og nyttig informasjon om vikingbyen og intensjonen med å bygge byen.
Pil og bue, øksekasting er noe av det man oppleve i byen.
Annbefales

3  Takk, Grethe-Iren H

Anmeldt 25. mai 2018 via mobile enheter

Verdt et besøk eller fler! Flotte bygg og fantastisk atmosfære, samt at man kan delta på forskjellige aktiviteter.

3  Takk, Gudvangen-camping