“Kjør videre”
Anmeldelse av Viking Diner Gudvangen

Viking Diner Gudvangen
Vurdert som nr. 4 av 5 Restauranter i Gudvangen
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Styr unna!! Det var fluer i hopetall, det oppdaget vi under måltidet. Maten var ikke varm nok og den var også seig og salt. Ikke fine lokaler heller.

Takk, 660trineh

Anmeldt 3. august 2021

Vi bestilte lasagne og burger. Det kostet oss 500kr med brus. Er så skuffet over at vi fikk så dårlig mat!
Burgeren var elendig, på menyen står det at det er krydret kjøttdeig, men det ser ut og smaker som frossen burger man får på gatekjøkken. Poteter som man får ved siden av burger er kokte for en stund siden og stekt igjen på panna, de var bare fetete.
Servitøren svarte ikke noe særlig da jeg sa ar burgeren smaker rart. Hun hørtes ikke spesielt troverdig ut da hun sa at burgeren var hjemmelaget.
I tillegg til det så var det massevis av fluer som satt seg på maten.
Anbefaler til ingen.

Takk, 601dominikak
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ei veikro med høyt prisnivå. Vikinghamburgere - vikingpølser og vikingbrus. Dette har ingen ting med Viking dining å gjøre.

Takk, TSJ67
Anmeldt 1. juli 2021

Vi var tre venner som bestilte hamburgermenyen. Denne ser meget god ut på bilder, men var direkte kvalmende og smakte grusomt.

1  Takk, 574karolinee
Anmeldt 2. juni 2021

Veldig bra med et sted som er åpent i disse Corona-tider hvor det meste er stengt! God mat og generøse porsjoner - lasagne og raspeballer. Hyggelig vert! Flotte, rene toaletter! Fornuftige priser.

Takk, Ingeborg56

Reisende som så på Viking Diner Gudvangen, så også på

Har du vært i Viking Diner Gudvangen? Del dine erfaringer!