Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Priceline
Travelocity
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Tross Covid-19 evner betjeningen å skape nærhet med god service og flott tilrettelegging. En leilighet som fremstår nyoppusset kombinert med en glimrende frokost gir Fjordtellet 4 av 5 mulige. Tommelen opp for god service

2  Takk, MagnarMeslo
Olav Hylland, Owner på Gudvangen Fjordtell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review here. We always strive to provide excellent service & great food in a comfortable and friendly environment. We truly value Your feedback :)

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Gudvangen fjordhotell har vikinghistorie som tema. Med egen vikinglandsby og boliger som er utformet i Vikingstil. Betjeningen er utrolig hyggelige og frokosten var den beste på hele ferieturen vår med vaffel, egg&bacon samt et rikelig påleggsfat pr familie i disse smittevernstider. Ordentlig vikingporsjoner Her er det også mulig å leie kajak og vannsykler og ta turen ut i Sognefjorden fantastiske og mektige natur. Anbefaler på det varmeste å avlegge dette stedet et besøk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, egilmrl

Dear Guest,

Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

Anmeldt 18. juni 2020 via mobile enheter

Var innom for ein middag. Skjønner at turistnæringen sliter, men da er det ennå viktigere og ta godt i mot de som kommer. Stedet ligger flott te ved vannet. Kjempehyggelig jente i disken. MEN
Kjøttkakemiddag som er farsekaker, toalett med dårlig lukt, tomt for tørkepapir ( i desse tider) og litt slett renhold på toalett drar hele inntrykket ned. Stopper nok ikke neste gang

Dato for oppholdet: juni 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kai T

Dear Guest,

Thank you for posting a review and we’re sorry to hear that your experience was not up to standards. We will take it in our account and deliver a better experience in the future.

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde en grei overnatting, men synes ikke fasilitetene står i forhold til pris. Rommet bar tydelige preg av slitasje, og takvinduer var neppe vasket denne sesongen. Utendørs var det flere steder det virket lite velstelt. Med enkle grep kunne alt vært mye mer innbydende. Nesten litt flaut når man så mengden av utenlandske turister som skal få et raskt lite inntrykk av vårt fantastiske land.
Vikingmarkedet over broen var en fin opplevelse som kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, GeirW_13
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Koselig anneks, Tingstova, litt unna selve hovedhuset med felles bad/wc. Alt var i perfekt orden med hensyn til renhold og fasiliteter.

Hyggelig service, men ingen snakket norsk unntatt en veldig serviceminded vert.

Slangen i paradiset var trailere som kjørte skytteltrafikk mellom anortosittgruven oppe i Nærøydalen og havna i Gudvangen. De kjørte bare om natten (!) og passerte ca tre meter fra vinduet. Ta med gode ørepropper!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, oddemann