eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Agoda.comUSD 181
Anmeldt 17. august 2020

Vi var fem personer. Tre spiste skalldyr. Alle var fornøyde både med mat og service. Fikk masse tips om området av hun som serverte oss. Det ble en veldig fin kveld på bryggekanten med en fantastisk utsikt.

1  Takk, Jarleaa
Olav Hylland, Owner på Gudvangen Fjordtell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tilbragte 1 natt her sammen med mann og barn på 7 år. Fin beliggenhet, rent og pent, deilig bad med god dusj. Høflige ansatte. God frokost. Stille og fredelig, lite støy fra hovedveien som lå et lite stykke unna.

Takk, Elisabeth M

Dear Elisabeth,

Thank You for taking time to share Your experience with us. We truly value Your feedback and positive opinion!

Be always welcome to Gudvangen Fjordtell :)

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet på dette hotellet 1 natt. Artig men litt lite vikingrom.
Personalet og sjømaten var bra. Ligg fint til ved fjorden i Gudvangen. Absolutt å anbefale for en overnatting, men sjekket ikke hvordan rommene som ikke lå i vikinghuset var.

Takk, BirgitteS133

Dear Birgitte,

Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us! I hope your next stay and just around the corner.

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Tross Covid-19 evner betjeningen å skape nærhet med god service og flott tilrettelegging. En leilighet som fremstår nyoppusset kombinert med en glimrende frokost gir Fjordtellet 4 av 5 mulige. Tommelen opp for god service

2  Takk, MagnarMeslo

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review here. We always strive to provide excellent service & great food in a comfortable and friendly environment. We truly value Your feedback :)

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Gudvangen fjordhotell har vikinghistorie som tema. Med egen vikinglandsby og boliger som er utformet i Vikingstil. Betjeningen er utrolig hyggelige og frokosten var den beste på hele ferieturen vår med vaffel, egg&bacon samt et rikelig påleggsfat pr familie i disse smittevernstider. Ordentlig vikingporsjoner Her er det også mulig å leie kajak og vannsykler og ta turen ut i Sognefjorden fantastiske og mektige natur. Anbefaler på det varmeste å avlegge dette stedet et besøk.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, egilmrl

Dear Guest,

Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.