“Nydelig mat og utsikt ”

Gudvangen Fjordtell Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gudvangen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hvitvinsdampede blåskjell og grillede kamskjell til utrolig hyggelige priser. I tillegg fikk vi nyte fantastisk utsikt og førsteklasses service gjennom hele måltidet.

Vi fikk sprøsmål om taket skulle trekkes inn når solen kom frem, noe vi takket ja til. Taket var raskt tilbake i det regnet kom og varmeovnene ble skrudd på.

Skal definitivt stoppe her igjen neste gang vi er i området.

2  Takk, Bjørn Torjus I
Explorer08357603929, Marketing på Gudvangen Fjordtell Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Dear Bjørn,

We are so grateful for your kind words. Thanks for sharing your review with us and the community and we are looking forward to see You again :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dumpet innom etter en fjelltur i nærheten. Forventet ordinær kafémat, men så finner vi en knallgod fiskerestaurant! Ned mot fjorden ligger to glassbygg hvor de serverer et godt utvalg fisk- og skalldyrretter. Veldig fornøyd med både mat og service.

2  Takk, Hellebor

Dear Traveler,

Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience and we hope to see You again:)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to dager på denne restauranten. Fantastisk mat, og hyggelig personale! Skalldyr av forskjellige slag, enkel og klassisk presentert, med gode rene smaker av sjø. Kan kombineres med mat fra den andre resturanten.

Takk, gstussi

Dear Traveler,

It's always a pleasure seeing you. Thanks so much for your positive feedback and good vibes.

We're happy that you're happy, and we're looking forward to your next visit.

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi avsluttet vårt opphold i Gudvangen på skalldyr restauranten til Fjordtell Hotel!
Jeg valgte kremene blåskjell. Utrolige gode og ferske blåskjell, nydelig tilberedt. Anbefales!
Min kjære valgte fiskesuppe som var Ok.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, GretaMFO

Dear Greta,

Thank You for taking time to share Your experience with us. We truly value Your feedback and positive opinion!

Be always welcome to Gudvangen Fjordtell :)

Anmeldt 18. april 2020

Gudvangen er et benådet- og spennende fergeleie og turistperle, med mye historie, og hvor vikingtiden blir vektlagt for de tusenvis av imponerte- og glade turister som kommer- og går med fergene fra Flåm og Lærdal m.m, for det meste i sommerhalvåret. Kan bli noe ventetid, eller kun få seg et godt måltid på det "nye" Gudvangen Fjordtell restaurant., og beskue fjelltoppene, fjorden og vikingbåtene. Et uforglemmelig sted, og grei mat, selv om det var ikke det som imponerte mest. Hyggelig servering- og betjening, rent og pent, samt grei parkering. Anbefales. d:o)

Dato for besøk: august 2019
Takk, jans0der

Dear Traveler,

Thank you for giving us rating and for recommending our restaurant to other travelers. We are truly blessed You liked service and the area.

Reisende som så på Gudvangen Fjordtell Restaurant, så også på

Har du vært i Gudvangen Fjordtell Restaurant? Del dine erfaringer!