“Mer kafeteria enn restaurant”

Seafood restaurant at Gudvangen Fjordtell
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Gudvangen
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Dette er kafeteria med servering inne og ute og stor kapasitet fram til kl. 18.00, deretter a’la carte som vi benyttet. Menyen består av skalldyr, fisk og kjøttretter. Vi valgte hhv fisk og kjøtt, begge ble skuffet. Dette var masseprodusert kafeteriamat til restaurantpris.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Kjeros
Explorer08357603929, Marketing på Seafood restaurant at Gudvangen Fjordtell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Dear Guest,

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hvitvinsdampede blåskjell og grillede kamskjell til utrolig hyggelige priser. I tillegg fikk vi nyte fantastisk utsikt og førsteklasses service gjennom hele måltidet.

Vi fikk sprøsmål om taket skulle trekkes inn når solen kom frem, noe vi takket ja til. Taket var raskt tilbake i det regnet kom og varmeovnene ble skrudd på.

Skal definitivt stoppe her igjen neste gang vi er i området.

2  Takk, Bjørn Torjus I

Dear Bjørn,

We are so grateful for your kind words. Thanks for sharing your review with us and the community and we are looking forward to see You again :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dumpet innom etter en fjelltur i nærheten. Forventet ordinær kafémat, men så finner vi en knallgod fiskerestaurant! Ned mot fjorden ligger to glassbygg hvor de serverer et godt utvalg fisk- og skalldyrretter. Veldig fornøyd med både mat og service.

2  Takk, Hellebor

Dear Traveler,

Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience and we hope to see You again:)

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to dager på denne restauranten. Fantastisk mat, og hyggelig personale! Skalldyr av forskjellige slag, enkel og klassisk presentert, med gode rene smaker av sjø. Kan kombineres med mat fra den andre resturanten.

Takk, gstussi

Dear Traveler,

It's always a pleasure seeing you. Thanks so much for your positive feedback and good vibes.

We're happy that you're happy, and we're looking forward to your next visit.

Anmeldt 19. juni 2020 via mobile enheter

Vi avsluttet vårt opphold i Gudvangen på skalldyr restauranten til Fjordtell Hotel!
Jeg valgte kremene blåskjell. Utrolige gode og ferske blåskjell, nydelig tilberedt. Anbefales!
Min kjære valgte fiskesuppe som var Ok.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, GretaMFO

Dear Greta,

Thank You for taking time to share Your experience with us. We truly value Your feedback and positive opinion!

Be always welcome to Gudvangen Fjordtell :)

Reisende som så på Seafood restaurant at Gudvangen Fjordtell, så også på

Har du vært i Seafood restaurant at Gudvangen Fjordtell? Del dine erfaringer!