“Super plass!”

Gudvangen Fjordtell À La Carte Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Gudvangen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Helt super mat, super betjening! Spiste der en kveld Virkelig verdt det kommer til å anbefale dette videre! Helt fantastisk

Takk, OnAir37808951209

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste ikke, men fikk oss to øl og en vann til rett over 200 kroner. Hundevennlig og hyggelig betjening - uteservering.

Takk, TSJ67
Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Dette er kafeteria med servering inne og ute og stor kapasitet fram til kl. 18.00, deretter a’la carte som vi benyttet. Menyen består av skalldyr, fisk og kjøttretter. Vi valgte hhv fisk og kjøtt, begge ble skuffet. Dette var masseprodusert kafeteriamat til restaurantpris.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Kjeros
Explorer08357603929, Marketing på Gudvangen Fjordtell À La Carte Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. mai 2021

Dear Guest,

We always aim to deliver a great experience, and we are gutted when we don’t meet expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to make us better and to ensure this doesn’t happen again.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte hvitvinsdampede blåskjell og grillede kamskjell til utrolig hyggelige priser. I tillegg fikk vi nyte fantastisk utsikt og førsteklasses service gjennom hele måltidet.

Vi fikk sprøsmål om taket skulle trekkes inn når solen kom frem, noe vi takket ja til. Taket var raskt tilbake i det regnet kom og varmeovnene ble skrudd på.

Skal definitivt stoppe her igjen neste gang vi er i området.

2  Takk, Bjørn Torjus I

Dear Bjørn,

We are so grateful for your kind words. Thanks for sharing your review with us and the community and we are looking forward to see You again :)

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dumpet innom etter en fjelltur i nærheten. Forventet ordinær kafémat, men så finner vi en knallgod fiskerestaurant! Ned mot fjorden ligger to glassbygg hvor de serverer et godt utvalg fisk- og skalldyrretter. Veldig fornøyd med både mat og service.

2  Takk, Hellebor

Dear Traveler,

Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience and we hope to see You again:)

Reisende som så på Gudvangen Fjordtell À La Carte Restaurant, så også på

Har du vært i Gudvangen Fjordtell À La Carte Restaurant? Del dine erfaringer!