“Ok restaurant for hotell”
Anmeldelse av Utsikten Restaurant

Utsikten Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 6 Restauranter i Kvinesdal
Kjøkken: Europeisk, Fransk, Skandinavisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Buffet, Uteservering
Beskrivelse: Utsikten Restaurant er åpen hver dag, vi kan tilby god hjemmelaget mat, servert av en service innstilt betjening med en fantastisk fjordutsikt fra restauranten vår på Utsikten Hotell Kvinesdal. Åpningstider mandag - lørdag: Vi er åpen for lunsj 12.00-21:00 og vi serverer fra à la carte meny 17:00-21:00 søndag: 12:00-19:00, Hjertlig velkommen!
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok mat, men må trekke for mangel på forrett i forhold til meny, og at indrefilet var byttet ut med noe annet i hovedrett.

Takk, roarh2015

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig 3retters og vin, proff betjening. Flotte omgivelser, delikat og lyst interiør. Og flott utsikt. Anbefales!

Takk, hhagness
Anmeldt 13. mai 2020 via mobile enheter

Vi har feiret 25 års bryllupsdag på Utsikten restaurant. Fantastisk mat og fantastisk service. Vi kan absolutt anbefalt restauranten

Dato for besøk: mai 2020
Takk, vigdisanthoniae
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

En spontantur i førjulstida. Restauranten var dekket klar til kveldens julebord og det var hektisk aktivitet for å gjøre alt klart. Vi var innstilt på å måtte snu i døra, men ble møtt av hyggelig personale som ønsket velkommen inn. Fikk servert nydelig burger m/ brie, bacon, pære og nydelig sennep. De stekte potetbåtene kunne vært litt mere crispy og litt mere grønt på tallerkenen hadde gjort seg. Men alt i alt var dette nydelig mat og hyggelig betjening. Vi kommer nok igjen !

Dato for besøk: desember 2019
Takk, hertzeid
Anmeldt 16. oktober 2019

Har ikke stoppet på Utsikten på årevis, men nå valgte vi å stoppe med en meny som fristet med bla. retter som fiskesuppe med dagens fangst og kortreiste råvarer. Dessverre begynte det med en mannlig servitør som ikke var særlig vennlig. Damene var hyggelige. Suppen ble servert lunket og alt vi fant var et par stykker fiskebiter, resten var et hav av reker og blåskjell fra boks. En kjøkkensjef med respekt for seg selv burde kunne servere bedre enn dette. Vi bestilte også en burger som så lite tiltalende ut. Både kjøtt og brød var tørt, og den var toppet med en alt for sterk sennepsdressing med en brie på, ingen heldig blanding. Potetene som ble servert med var smakfulle og gode. Dette er i grunnen bare veldig leit for Utsikten som har stort potensiale til å kunne befeste seg til ikke kun et flott utsiktspunkt men også til et sted folk ønsker å stoppe for et godt måltid. Må også nevne at de som har stått for interiøret burde ikke få lov å kalle seg interiørdesignere. Det går nok mange år før vi stopper igjen, om i det hele tatt.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, francinep216
Utsikten2019, Leder  på Utsikten Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hei Francinep216. Tusne takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelsen selv om dere hadde en dårlig opplevelse. Det er bare å beklage at dere ikke hadde en god opplevelse i restauraneten vår og slik skal selvfølgelig ikke skje. Vi har hatt en gjennomgang med kjøkkensjefen og restaurantsjefen og dette skal ikke skje igjen. Den mannlige servitøren jobber ikke lengre hos oss og betjenningen vi nå har i restauranten er alle svært serviceinnstilt og mottar flott tilbakemelding fra våre gjester. Vi håper at dere tar sjanggsen på å stoppe hos oss igjen og at vi kan få rettet opp inntrykket fra deres forrige besøk. Ønsker dere en flott vinter!

Reisende som så på Utsikten Restaurant, så også på

Flekkefjord, Vest-Agder

Har du vært i Utsikten Restaurant? Del dine erfaringer!