Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.08.21
Anmeldt 27. desember 2018

Fikk ett veldig bra rom, med «minikjøkken». Renhold av rom var veldig bra. Veldig hyggelig betjening på natten når jeg ankom, kjempeservice  Veldig bra mat. Dog mye å hente på service under måltidet. Måtte hente servitør for å bestille mer drikke og betale. Når man skulle bestille seg litt drikke «baren» etter middag måtte man igjen hente servitør.
Videre sa jeg fra om knust ølglass i inngangsparti (fare for barm og dyr), måtte minne på to ganger før dette ble fjernet. Men totalt sett et bra hotell, dog noe dyrt men ingen alternativ så vidt jeg vet.

Romtips: Bra rom, bra mat - nydelig utsikt - forbedringspotensiale på service
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Knut R
Anmeldt 22. november 2018

Bor nå på dette hotellet på fjerde dagen av 14. Ringte på forhånd og ønsket rom med bad . Ved ankomst ble jeg opplyst om at de ikke hadde rom med bad . Etter vaktskifte fikk jeg på hemmelig måte vite at de hadde også rom med bad ! Jeg fikk endret til ønsket rom med bad av hyggelig kveldsbetjening! Arbeidsgiver betaler dagens hele turen . Første middag var overveldende med kjempe bra julemiddag. Men desverre med flat øl.I går tok dagens slutt og noen kunne velge på cesar salat eller suppe . Jeg fikk pratet meg til en hamburger uten at hamburger fristet som erstatning.De burde hatt bedre mat som erstatning når de gjør en tabbe !. I dag var det buffe med noe lite fristende brun pasta ,og jeg gjorde som flere ved å bestille pepperbiff privat . Hotellet har CB øl som til nå har vært dårlig ! CB øl på hotellet mangler kullsyre og serveres derfor uten fristende skumtopp !Hotellet har lovet å ordne ølet i tre fire dager og fortsetter å selge flat dyr øl rett før jul og julebord! Har ikke sjekket prisen ,men tror doven flat øl koster sirka kr 90 ! Vi har klaget både samlet og individuelt å venter fortsatt på bedre mat for sulne arbeidsfolk .Må tilføye at servitører utfører jobben etter beste evne og kan ikke klandres !Dette er mindre grep som hotellet burde gjøre for å,rette opp standaren !Om ting blir bedre de neste ti dagene skal jeg skrive positivt etter denne turen ,men nå skårer hotellet dårlig og kan ikke anbefales ! Ps : Utrolig bra utsikt fra hotellet og anbefaler å bestille rom mot havnen med utsikt !

Romtips: Bestill utsikt mot havnen langt der nede !
Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Morten L
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er du glad i utsikt er dette hotellet bra. Maten er ok. Frokosten er ok-. For konferanse er det dårlig: ikke(dårlig) Wi-Fi, lav oppløsing på fremviser, slitte lokaler. Hotellrom er pent, men dårlig pute/sengetøy og ikke strykebrettet . Det er heller ikke treningstrom på huset, dårlige løyper utendørs, og få alternativer.

Takk, RonnyK120
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greie rom, ikke den beste sengen jeg har sovet i. Pluss for at det var veldig stille og rolig. Syntes prisen for rommet var litt dyrt.

Spiste i restauranten, det var veldig bra. Hyggelig betjening og god mat.

Må du overnatte i Kvinesdal så anbefaler jeg Bølgen & Moi.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, larsk305
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ikke visste vi, når vi ankom på kvelden trett og sliten, at vi hadde booket økonomirom. Men greit nok. Var det mest for å sove. Utover kvelden før søvnen tok oss ble det veldig tydelig at dette er annenrangs. Mye kunne vært fikset med et malingsstrøk, men mye annet var for dårlig. Omfavne toalettpapirdispenseren for å klare å gå på toalettet. Såpedispenser pladdert over der man henger håndkledet for å tørke hendene. Da blir den såpete. Strengt tatt ikke noe alternativt sted å henge den. Andre hår i dusjen. Surklende vannklosett som tar lang tid for å fylles. Med mer, styr unna økonomiavdelingen. Jeg gremmes over hvor lett det ville vært å unngå dette. Enten plasser oss i andre rom. Absolutt ikke fullt på hotellet eller gjør oss oppmerksom på den meget beskjedne prisforskjellen det var for å oppgradere. Så kunne vi bestemt selv før det ble «for sent»

Har sovet her før og derfor valgt dette på nytt.
Tvilsomt at det skjer igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Daniel L