Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotel med fantastisk beliggenhet. Skog , fjell og fjord. Rom med utsikt , og gode senger. Alt du ønsker deg i et hotel var på plass. Hyggelig personalet , fin julestemning . Vi vil gjerne komme tilbake for en lengre opphold

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, mvk58
Anmeldt 27. desember 2018

Fikk ett veldig bra rom, med «minikjøkken». Renhold av rom var veldig bra. Veldig hyggelig betjening på natten når jeg ankom, kjempeservice  Veldig bra mat. Dog mye å hente på service under måltidet. Måtte hente servitør for å bestille mer drikke og betale. Når man skulle bestille seg litt drikke «baren» etter middag måtte man igjen hente servitør.
Videre sa jeg fra om knust ølglass i inngangsparti (fare for barm og dyr), måtte minne på to ganger før dette ble fjernet. Men totalt sett et bra hotell, dog noe dyrt men ingen alternativ så vidt jeg vet.

Romtips: Bra rom, bra mat - nydelig utsikt - forbedringspotensiale på service
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Knut R
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Er du glad i utsikt er dette hotellet bra. Maten er ok. Frokosten er ok-. For konferanse er det dårlig: ikke(dårlig) Wi-Fi, lav oppløsing på fremviser, slitte lokaler. Hotellrom er pent, men dårlig pute/sengetøy og ikke strykebrettet . Det er heller ikke treningstrom på huset, dårlige løyper utendørs, og få alternativer.

Takk, RonnyK120
Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Helt greie rom, ikke den beste sengen jeg har sovet i. Pluss for at det var veldig stille og rolig. Syntes prisen for rommet var litt dyrt.

Spiste i restauranten, det var veldig bra. Hyggelig betjening og god mat.

Må du overnatte i Kvinesdal så anbefaler jeg Bølgen & Moi.

Dato for oppholdet: oktober 2018
3  Takk, larsk305
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Ikke visste vi, når vi ankom på kvelden trett og sliten, at vi hadde booket økonomirom. Men greit nok. Var det mest for å sove. Utover kvelden før søvnen tok oss ble det veldig tydelig at dette er annenrangs. Mye kunne vært fikset med et malingsstrøk, men mye annet var for dårlig. Omfavne toalettpapirdispenseren for å klare å gå på toalettet. Såpedispenser pladdert over der man henger håndkledet for å tørke hendene. Da blir den såpete. Strengt tatt ikke noe alternativt sted å henge den. Andre hår i dusjen. Surklende vannklosett som tar lang tid for å fylles. Med mer, styr unna økonomiavdelingen. Jeg gremmes over hvor lett det ville vært å unngå dette. Enten plasser oss i andre rom. Absolutt ikke fullt på hotellet eller gjør oss oppmerksom på den meget beskjedne prisforskjellen det var for å oppgradere. Så kunne vi bestemt selv før det ble «for sent»

Har sovet her før og derfor valgt dette på nytt.
Tvilsomt at det skjer igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Daniel L