eDreamsUSD 169
Agoda.comUSD 169
TripadvisorUSD 169
Anmeldt 18. juli 2021

Ai, ai, ai! For et flott hotel Utsikten Hotell Kvinesdal er blitt!!! En beliggenhet med en utsikt man bare kan drømme om. Vi valgte en leilighet/suite som var noe av det beste vi har bodd i av hotell i Norge. Anbefales! Flott terrasse med strålende utsikt. Det ungdommelige personalet var alltid smilende og serviceinnstilt. Middagen i restauranten var utsøkt. Et gourmetmåltid! Og en veldig bra frokost.

Romtips: Vi valgte leilighet/suite. Litt dyrere, men anbefales!
Takk, Finn P. O
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Guest Services / Front Office på Utsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi føler oss smigret, stolt og ikke minst oppfordret til videre utvikling. Vi er veldig glade for at dere trivdes hos oss og håper å kunne ønske dere velkommen igjen!
Med vennlig hilsen
Team Utsikten

Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde en svært hyggelig fredagskveld, med 5 retters høstmeny og vin. Vi ble tatt godt imot av en serviceinnstilt og imøtekommende resepsjonist, som oppgraderte oss til en suite, med balkong, utsikt og alle fasiliteter.
Middagen var herlig, kokken introduserte rettene og kom senere rundt og snakket med oss. Vi ble dessuten påspandert et glass musserende vin av hotelleieren. God rikholdig frokostbuffet neste morgen. Alt i alt et deilig opphold og vi kommer gjerne igjen. Videre var alt trygt arrangert mht sikkerhet, avstand til andre, håndsprit mm.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, StavangerXX
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Gjestetjenester/resepsjon på Utsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2020

Tusen takk for utrolig flotte ord om ditt opphold og viltaften. Vi setter utrolig stor pris på det, og det gleder oss å høre at du hadde en så god opplevelse med alt fra personale til middag og frokost. Ekstra godt at vårt personale har blitt opplevd serviceinnstilt og imøtekommende, da vi virkelig setter dette høyt hos oss og da er det ekstra fint at dere opplever det slikt. Vi er også glade for at dere følte dere trygge på besøk hos oss, da dette er enda viktigere nå i disse tider.

Igjen, tusen takk, og håper vi får gleden av ønske dere velkommen til oss igjen snart!

Vennlig hilsen,
Utsikten Hotell Kvinesdal

Anmeldt 21. september 2020

Hotellet er en attraksjon i seg selv, ikke så mye på grunn av arkitektur, men på grunn av utsikt, beliggenhet og folkene som jobber der. Du får en fantastisk god og personlig service på dette hotellet. Både hotellsjefen og de ansatte smiler og vil det beste for deg. Jeg vil tro at alle rommene har utsikt. Jeg bodde i øverste etasje hvor det i alle fall var en super utsikt. Maten er god og jeg anbefaler gjerne den saftige kyllingen til middag. Terrassen minnet litt om afterski. Det var deilig å sitte der med kaffe og drikke på kvelden.

Romtips: Jeg tror ikke det er dårlige rom på Utsikten, men det er klar du vil ha utsikt når du først bor der.
Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Jarle T
Anmeldt 20. juli 2020

Et moderne hotell i flotte farger. Ble vel motatt av hyggelig personalet. En fantastisk hotell direktør, Agnes Berntsen, som er tilstedet og hjelper til med ALT. Her har mange i denne bransjen mye å lære. Flott suite med nydelig utsikt. Fantastisk god frokost. Dette er et hotell jeg absolutt vil anbefale.

1  Takk, 353elins
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Takk for et flott opphold. Vi benyttet oss av golfpakke og det viste seg å være en superdeal! Deilig fresh suite med rå utsikt. Nydelig mat og viner som passet utmerket i restauranten. God service overalt med et smil. Anbefales!

Takk, hhagness