Torunn H
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. juli 2023
Dato for oppholdet: juli 2023
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Gjestetjenester/resepsjonUtsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2023
Utrolig hyggelig å lese en så fin tilbakemelding, det setter vi virkelig pris på. Spesielt hyggelig å høre at dere hadde så god opplevelse med vår betjening. Vi er veldig stolte av det teamet vi har hos oss i dag, men det er ekstra stas når også våre gjester ser den innsatsen og entusiasmen de legger ned.

Tusen takk for flott besøk, og så håper vi å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake!

Mvh. Team Utsikten
26.4 km fra Utsikten Hotell Kvinesdal
70.3 km fra Utsikten Hotell Kvinesdal
Se flere hoteller i Kvinesdal
Anmeldt 13. mars 2023 via mobile enheter

Vi var på besøk på Utsikten i helgen, vi er så imponerte og fornøyde. Maten smakte kjempe bra og til frokosten manglet ingenting. Hærlig start på dagen med hjemmebakt varmt brød. Rommet var rent og pent. Godt utvalg i gode viner. Vi kommer snart tilbake.🤩

Romtips: Veldig bra med gratis parkering
Dato for oppholdet: mars 2023
Takk, Lis197
Anmeldt 10. september 2022

Jeg booket rom i den nyeste delen av allergi årsaker, dagen etter jeg hadde sjekket inn kommer jeg til romdøren som lyser rødt.. resepsjonen forteller meg at jeg har jo ikke sjekket ut idag, så de har flyttet alle mine saker til et rom på den gamle delen, der kan jeg bo i to dager til før dem ikke har rom til meg. jeg skulle da være der i 1,5 uke til. så siden de hadde gjort en feil med bookingen så fikk jeg rett og slett bo på et rom der allergien slo ut og jeg måtte flytte til et annet hotell over 1 time lengre bort.
damen i resepsjon sa bare beklager med sånn blir det, her var ingen vilje til å gjør noe godt igjen eller å forsøke på on ordning på resten av oppholdet.
ikke opplevd så elendig service på hotell i Norge, hadde fått minuspoeng fra meg om det var mulig!!

Romtips: Har ikke noe å si, da dem flytter tingene dine til et dårligere rom slik det passer dem
Dato for oppholdet: september 2022
Takk, _ysteink987
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Gjestetjenester/resepsjon på Utsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2022

Hei Øystein, tusen takk for at du valgte å overnatte på Utsikten Hotell Kvinesdal for jobbreise. Det er meget trist å lese at du ikke hadde en god opplevelse og vi beklager det på det sterkeste. Tusen takk for at du valgte å komme tilbake, og håper at forklaringen du fikk ved innsjekk var tydelig for den misforståelsen som har oppstått. Selvsagt skal resepsjonisten være vennlig og serviceinnstilt. Vi har hatt en grundig gjennomgang med resepsjonen for å forsikre oss at alle gjester som booker overnatting hos oss får en skriftlig bekreftelse på det som er faktisk avtalt. Vi har hatt svært mange gode tilbakemeldinger på overnatting og
og ikke minst, vår personlig service, men feil kan selvsagt skje da det er mennesker vi jobber med og alle kan gjøre feil. Tusen takk for deres anmeldelse, det er viktig for oss å få konstruktiv kritikk slik at vi stadig kan videreutvikle oss og kvalitetssikre alle ledd slik at vi alltid leverer vårt beste til gjestene våre. Ønsker deg en fin høst!

Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Svært trivelig betjening, god atmosfære, fine rom. Pluss for godt med elbil-ladere, samt vannkoker og kaffe på rommet. Litt for dårlige norskkunnskaper hos enkelte ansatte...Meget bra frokost med bra utvalg, godt brød og variert drikke. Imponerende når hotelldirektøren går rundt ved bordene og serverer kaffe og slår av en prat! Alt i alt et veldig hyggelig opphold!

Dato for oppholdet: juli 2022
1  Takk, Oddie99
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Gjestetjenester/resepsjon på Utsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2022

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi pris på. Veldig godt å se at dere er fornøyde med våre fasiliteter og våre ansatt, ikke minst at dere ble imponert av vår hotelldirektør. Angående engelskspråklige kelnere så er det ikke så mye å gjøre med dessverre, da det generelt er personalmangel i bransjen, særlig på norskspråklige. Men vi har en hyggelig gjeng engelskspråklige som vi er veldig fornøyd med og håper dere i alle fall opplevde dem hyggelige. Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning. Mvh. Team Utsikten

Anmeldt 1. april 2022 via mobile enheter

Vi ble tatt imot med åpne armer og gitt et fantastisk opphold. Servicen var enestående, og frokosten var over enhver forventning. Hotellet har en fantastisk beliggenhet og rommene er store og rene. Den tilhørende restauranten holdt ekstra åpent for oss, grunnet sen ankomst. Her kommer vi gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, frankaren
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Over 50 vin og visevenner satt hverandre stevne ei helg i september, og for en opplevelse! Alt spilte på lag!Været, hotellet, betjeningen og maten, alt var til høyeste terningkast. Har gjennom flere 10år reist i inn og utland og her var det ingenting sette fingeren på. Og fra samtlige deltakere var det unisont. Helt topp! I tillegg vil jeg påstå at jeg aldri har opplevd så gjennomgående kvalitet på maten gjennom en hel helg! Så folkens, har dere et lag eller ei forening, løp og bestill!! Og til sist, hotelleier Agnes er minst et helt kapittel for seg. Hun er overalt og tilstede for sine gjester og det smitter over på resten av staben. Tusen takk!!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Laksefiskeren
Utsikten Hotell Kvinesdal The View Hotel Kvinesdal, Guest Services / Front Office på Utsikten Hotell Kvinesdal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Vi er glade for at dere trivdes hos oss. Og det er helt sant at Agnes sin usedvanlige energi smitter over på oss andre :) Det var ikke noe annet enn glede å ha dere på besøk, og vi ser fram til å kunne ønske dere velkommen igjen (om ikke altfor lenge)!
Med vennlig hilsen
Team Utsikten