“Nydelig mat, skjult perle. ”
Anmeldelse av Neset Skydsstasjon - STENGT

Neset Skydsstasjon
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Deilig flesk og duppe. Tenkte kjøre innom ei lita bu som ligger langs veien som vi stort sett bare har kjørt forbi. Og vi ble ikke skuffet. Det var deilig hjemmelaget mat. Passe stor porsjon til å bli mett av. Blir ikke siste stoppet her.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, PerOlav_Drammen

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Koselig sted. Godt å slippe standard vegkroservering. Hyggelig betjening og god mat. Lekeappater for ungene:) Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: august 2020
Takk, 88magneh
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted med hyggelig betjening . Bra porsjoner og med flesk og duppe til terningkast seks. Kommer plutselig tilbake :-)

Takk, johngI1327IX
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

God mat og rause porsjoner. Real mat - uten noe ekstra, men det holder! Hadde vært spennende om de våget prøve litt modernisering. Ikke billig, men vel verdt pengene.

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Jens Petter S
Anmeldt 24. oktober 2019

Alltid fantastisk god mat til en hyggelig pris! Og strålende service!
Har også benyttet catering herfra, og den overgikk all forventning!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Konvallveien