TripadvisorUSD 169
Priceline
eDreams
Orbitz.comUSD 169
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Velsig god mat til gode priser. Veldig hyggelig personell og koslig innredning på rom og restaurent. Gode parkeringsmuligheter og rene lokaler. Et anbefalt sted til både middag og festligheter. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, kjelltomass
Anmeldt 14. september 2018

Vært gjest i mange sammenheng. Årslag, cafe gjest restaurant, og nå sist var Lampeland vertskap for vårt bryllup. Leverer til topp poeng. Kontakt, oppfølging, respons var terningkast 6. Flott oppdekking, nydelig mat, bra oppleggs regi med helkveld, helproft. God servering med sjarmerende kelnere som kanskje ikke var helt oppe på faget, men dog: De leverte en helkveld med smil, sjarm, og god regi! Lampeland anbefales på det sterkeste til ditt bryllup, festkveld, årsfest eller annet... Superbra. Vi sees og vi sees igjen Lampeland! Takk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, tore b
Anmeldt 15. august 2018

Dette oppholdet ble bedre en forventet. Betjening var blide og maten som ble servert var veldig god. Hotellet er koselig innredet og har helt fantastiske senger. Det får litt trekk for romstørrelsen, og at det ikke var noe ventilasjon på rommet., men ellers et kjempe fint hotell.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, M7869YZrichardb
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Stoppet for og kjøpe et par burgere 8 mai på kvelden! Stopper alltid der på vei hjem fra hytta, og spiser i bilen! Bruker alltid å være fornøyd! Men denne gangen fikk jeg 2 hamburgere som var veldig rå og ustekte, dessverre oppdaget jeg ikke det før jeg dro derfra! Skikkelig kvalmt og så var de kalde innvendig! Det er ikke stor matkunnskap som skal til for og steke burgere! Tror ikke jeg bestiller noe der neste gang jeg har veien forbi!

Dato for oppholdet: mai 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, tores694
Lampeland H, Guest Relations Manager på Lampeland Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Hei Tore,

Slik skal vi selvfølgelig ikke servere hamburgerne våre! Vi må bare beklage, og så skal vi sjekke hva som gikk galt den kvelden og se om vi må gi mer opplæring til våre ansatte.

Det er fint om du kan ta kontakt med oss på epost post@lampeland.no slik at vi kan sørge for at du får nye og bedre hamburgere neste gang du kjører forbi Lampeland.

Med vennlig hilsen,
Marit Hoefle
Markedsavdelingen

Anmeldt 21. februar 2018

Vi overnattet ei natt på Lampeland Hotel sensommer 2017.

Det ligger jo litt i ingenmannsand Lampeland, men hvis hensikten er å komme seg litt bort fra hverdagen byr dette hotellet på det aller meste, ikke minst hvis du er ute etter; fred, ro og trivsel.

Over gjennomsnittet hyggelig og liketil, ujålete personale, (det siste setter vi ekstra stor pris på). Personalet virker utrolig samkjørte og positive. Noe en merker fra innsjekk, ved frokost, middag og utsjekk. Alltd veldig hyggelige.

Fine rom.

Elghamburgerne du får i restauranten anbefales på det sterkeste! Relativt rimelig og ikke minst svært godt!

Tipper hotellet også passer svært godt for konferanser.

God frokost, (bare så synd vi ikke er typiske frokostmennesker…).

Etter hva vi har forstått er hotellet privatdrevet. Godt å se at noen fremdeles holder stand mot Choice og Scandic-kjedene, (men for all del, ikke et vodt ord om disse heller). Med dagens mange svært stive hotell-priser kommer Lampeland ganske så godt ut. Nok et pluss i boka.

Et hotell vi mer enn gjerne kommer tilbake til.

Dette var bare bra det!

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, AogAV

Hei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av Lampeland Hotell. Hyggelig at dere trivdes hos oss.

Du har rett i at hotellet er privatdrevet. Det er nå 3. generasjon Tveiten som eier og driver Lampeland Hotell.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Mvh Marit Hoefle
Markedsavdelingen