Anmeldt 16. juni 2022 via mobile enheter

Strålende sted med ansatte som strekker seg svært langt for at gjestene skal ha det bra. Super frokostbuffet som de også stiller til rådighet for forbipasserende. Alltid mye folk og god stemning. Rikelig med plass gjør at man uansett finner et rolig sted å slå seg ned hvis man heller ønsker fred og ro. Helt topp. Godt at forretningen blomstrer..!

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Torgeir I
Lampeland Hotell, Markedsføring på Lampeland Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2022

Tusen takk for hyggelig anmeldelse! Koselig å høre at du er fornøyd med oss. Velkommen innom ved neste anledning.

Mvh Vivian Steen, salgs- og markedsansvarlig

Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

God verdi for pengene! God service og hyggelige lokaler. Maten var som forventet, god, men ikke gourmet. Et greit utgangspunkt for turer i Blefjell-området, og fint med ulike aktivitetsmuligheter i nærområdet i tillegg. Rommene hadde grei størrelse, badet noe utdatert, men alt i alt et veldig fint opphold!

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, 490cecilieh
Lampeland Hotell, Markedsføring på Lampeland Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mars 2021

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av oss. Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Mvh Vivian Steen, salgs- og markedsansvarlig

Anmeldt 8. februar 2021

Jeg fikk et rom på hotellet sent på kvelden, som et stop på veien. Oppholdet var ikke planlagt, men jeg hadde rotet meg vekk på noen veier jeg ikke skulle. Servicen fra nattevakten på hotellet var utrolig bra og hyggelig, og er grunnen til at jeg skriver denne anmeldelsen. Hotellet var fint, rent og ordentlig.

Dato for oppholdet: februar 2021
1  Takk, K5670IEidap

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmelde av oss. Hyggelig at vi kunne være til hjelp.
Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Mvh
Vivian Steen, salgs- og markedsansvarlig

Anmeldt 1. november 2020 via mobile enheter

Positiv opplevelse på Lampeland Hotell. Vi var en familie gjeng som skulle inspisere hyttebygging på Vegglifjell, og hadde lyst til å prøve dette hotellet. Fine rene rom, med god seng og bra bad. Spiste middag i kafeen, grei og god mat. Frokosten var helt grei. Deilig sild, men savnet speilegg og bacon. Men slik er det.
Lørdags kveld tok vi noen drinker i baren. Deilig drinker, men damen i baren har nok hatt bedre dager. Ellers hyggelige medarbeidere på hotellet. Hyggelig velkomst, og hyggelig utsjekking. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: november 2020
3  Takk, Dag S
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Førsteinntrykk: Er dette en bensinstasjon, gatekjøkken, klesbutikk eller selskapslokale? Servicen var halvhjertet (med noen unntak), rommet hadde ett lite vindu og maten holdt gatekjøkken-standard. Konfirmasjoner fra morgen til kveld, og som «vanlig» gjest følte jeg meg til bry.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, andersl613
Lampeland Hotell, Markedsføring på Lampeland Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei og tusen takk for din tilbakemelding. Leit at dere opplevde oppholdet hos oss slik. Dette var en litt spesiell helg der vi hadde mange konfirmasjoner og selskaper i våre lokaler. Vi ser at det dessverre ble litt begrenset tilbud til andre gjester denne helgen. Vi beklager så mye - håper dere vil ta turen til Lampeland Hotell igjen, ved en senere anledning.

Mvh Vivian Steen
Salgs- og markedsansvarlig