Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 22. mai 2021

Flott familiesuite med usjenert uteplass, god frokost. Kaffen som sto framme var kjip, «frielekaffe sånn som nordmenn liker», i følge husfruen som fikset topp kaffe fra espressomaskinen i baren uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, larssoppedal
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell ved e 39 store rom og veldig bra opplegg, fikk tilbud om frokost, sa vi skulle dra tilig meg da skulle han henge opp mat på døra før vi sto opp, men dette takket vi nei til, for vi skulle dra så tilig, så han skulle få slippe, veldig hyggelig betjening, vi kom ganske seint og han stilla opp

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, eilertm
Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt i mot av hotellverten som kunne fortelle at han ville gi oss oppgradert rom uten ekstra kostnad. Vi fikk rom 1, med god plass, nyrenovert bad og stor terrasse under tak med utsikt mot Sognefjorden. Mat- og vannskål var satt fram til hunden. Middag m/lokal hjortefilét ble kjapt servert og smakte fortreffelig. Frokosten var variert og lekkert tilrettelagt. En virkelig positiv erfaring.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Kjeros
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Koselig familiedrevet hotell med nydelig beliggenhet. Spiste middag med venner og alle fant noe de likte ettersom menyen hadde et bra utvalg av både fisk, kjøtt og vegetarretter.
Gode muligheter for parkering rett ved hotellet.

Takk, F8563
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flotte rom, veldig hyggelig betjening og super mat både til frokost og middag. Fine uteområder og rett ved kaia. Absolutt verd et stopp og vi kommer gjerne tilbake. Fikk ikke prøvd de mange fotturene i området.

Takk, TorunM