Priceline
Agoda.comUSD 160
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flott service!!
Fine rom til en rimelig penge. Veldig god service fra en trivelig betjening.
Ikke noe fancy men trivelig, bra og rimelig.
Vi bodde på rom, men leilighetene så også bra ut.
Rett ved ferjeleiet i Lavik og utrustende deretter.
Absolutt anbefalt som overnatting om man er på gjennomfart.

Takk, Camper781044
Anmeldt 13. juli 2021

Fin beliggenhet. Utsikt til fergeleiet og Sognefjorden. Greit rom, men enkelt. Fint bad. Hyggelig betjening. Grei frokost, men savnet ferske rundstykker og stekt bacon til frokost.
Helhetsinntrykket er middels standard.

Takk, sveineinarb
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en skjult perle. Drevet av nederlandsk familie som legger sjela i stedet med stolthet.
Flotte, delikate rom og god mat.
Kvalitet i alke ledd .
Beliggenheten med terrassen er idyllisk .
Anbefales, men bestill i god tid da det ikke er så mange rom.

Romtips: Bestill i god tid.
Takk, terjeg256
Anmeldt 22. mai 2021

Flott familiesuite med usjenert uteplass, god frokost. Kaffen som sto framme var kjip, «frielekaffe sånn som nordmenn liker», i følge husfruen som fikset topp kaffe fra espressomaskinen i baren uten ekstra kostnad.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, larssoppedal
Anmeldt 1. april 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell ved e 39 store rom og veldig bra opplegg, fikk tilbud om frokost, sa vi skulle dra tilig meg da skulle han henge opp mat på døra før vi sto opp, men dette takket vi nei til, for vi skulle dra så tilig, så han skulle få slippe, veldig hyggelig betjening, vi kom ganske seint og han stilla opp

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, eilertm