TripadvisorUSD 157
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Anmeldt 27. juli 2021

Flotte leiligheter med magisk utsikt over Sognefjorden.
Hyggelig vertskap. Enkel parkering. Frokosten var også god. Sentralt plassert på å vei til Bergen.
TV-systemet bør endres. Veldig komplisert.
Kommer gjerne tilbake.

Takk, 476sverrev
Laurens Brock, Daglig leder på Lavik Fjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat og god service. Fin leilighet med alt utstyr som man trenger. Pluss for at det var kaffe og te tilgjengelig i leiligheten. Gode senger . Fin terrasse med god utsikt og fine ute møbler . God plass til fire voksne i leiligheten .

Takk, Sightsee43604100856
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp plass å overnatte. Helt nyoppussede leiligheter, og særdeles hyggelig betjening. Pluss for lokalt øl i baren. Gode parkeringsmuligheter, og finfin utsikt ut over fjorden. Beste overnattingsplass så langt på turen fra Sørlandet. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, tonen869
Laurens Brock, Daglig leder på Lavik Fjord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk!

Anmeldt 17. juli 2021

Veldig velholdt og rent med god mat og hyggelige drivere.
Anbefales på det varmeste.
Sengene behagelige og med godt med hodeputer.
Badet fremsto som nytt og var romslig og trivelig.
Vi tenkte naboskapet til ferjeleiet kunne bli slitsomt, men det merket vi lite til.

Takk, Arneingen
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Flott service!!
Fine rom til en rimelig penge. Veldig god service fra en trivelig betjening.
Ikke noe fancy men trivelig, bra og rimelig.
Vi bodde på rom, men leilighetene så også bra ut.
Rett ved ferjeleiet i Lavik og utrustende deretter.
Absolutt anbefalt som overnatting om man er på gjennomfart.

Takk, Camper781044