“Betre enn Burger-king”
Anmeldelse av Samson på stord - STENGT

Samson på stord
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Topp saftig og smakfull burger på Samson. Kan måla seg med det meste i den sjangeren. Ok service og pris.

Takk, 792birgert

Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig god plankebiff med stekte poteter, ypperlig service og fin atmosfære. Lokalet var ca halvfullt, personalet virket som de hadde kontroll. Maten kom kjapt

Takk, Arne L
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig plass... Veldig gut mat og service..... anbefalt!!!! Vi var der med venner og personalet var veldig snilt med oss ​​...Veldig fin smak av maten!!!

Takk, Σάκης Κ
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Dette er en fin plass å ta med familien.
Ungene elsker samson pastaen, det er godt utvalg på menyen, hamburgeren er fantastisk. Virkelig en favoritt!

Takk, Destination647441
Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Forferdelig mat! Alle kjøttretter hadde samme tilbehør: et kvart kålhode, harde ukokte poteter. Styr unna!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 46lailas

Reisende som så på Samson på stord, så også på