Priceline
      16.2 km fra Sponavik Camping
      kr 2 038
      19.4 km fra Sponavik Camping
      Gratis parkering
      This waterfall is next to the hotel
      kr 1 452
      24.6 km fra Sponavik Camping
      kr 1 400
        23.7 km fra Sponavik Camping
        Restaurant
        Se flere hoteller i Leirvik
        Anmeldt 11. juli 2020

Hadde bestilt to hytter, får vite at den ene er dobbeltbooket. Derfor får vi en hytte og to brakker/containere... Får vite av Arild (sjef) at vi ikke får tilbake pengene etter feilbooking og må ta det vi får. Må også betale for vask av containere. Dårlig service, så Arild kan ta seg en bolle!

Takk, 755simens
        Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hytte 9 ligger flott til, MEN når utleier gjør feil med booking og ikke gir oss et tilfredsstillende tilbud eller lar oss få penger tilbake når vi vil ha det - da lyser det dårlig service LANG VEI!!! Dette er ikke god kundebehandling eller måten å drive buisness hvis man ønsker god reklame!

Takk, OnAir738813
        Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Ift. Andre campinghytter var dette svært bra både ift. Standard, beliggenhet og renhold. Leide stort båthus til 7 stk hvor det var lyst, god plass, og med flott utsikt til fjorden. Det som kunne vært bedre var antall parkeringsplasser.

Takk, May623
        Anmeldt 4. september 2019

Svært missførnlyd med mitt tre dagers opphold på Sponavik Camping i forbindelse med studier på Stord. Nettside viser svært missvisende bilder og stemmer ikke med standard på rom. Jeg hadde hytte(egentlig en brakke)med to små soverom med 75 cm senger. Taklys i hovedrom gikk ikke ann å skru av, fifte og lys over komfyr fungerte ikke, stekbrettet i ovnen passet ikke(fikk etterhvert et som egentlig ikke passet, men som "verten" fikk til å passe etter litt knot), dusjen var direkte ekkel og skikkelig skitten(Da jeg tok et papir og tørket bittelitt over sidene i dusjen var papiret blitt sort av skit. Verten prøvde å overbevise om at dette var vaskemiddel som hadde stivnet fra vask..., noe som det absolutt ikke var. Fikk etterhvert vite at fusjen ikke var blitt vasket, men hvor lenge det var siden vet jeg ikke.) Gikk man barbent fra badet inn på soverommet ble man også klissete under benene.

Jeg ønsket å få refundert halvparten(750kr) av betalingen på 1500kr, noe jeg selv mente var rimelig for begge to. Men forslaget ble avslått med latter. Etter mye diskusjon fikk jeg kranglet til meg 200kr + gratis utvask, noe jeg selv mener jeg ikke burde ha betaltfor i utgangspungtet da det var svert skittent før ankomst.

Dato for oppholdet: september 2019
        Reisetype: Reiste alene
        Takk, Bennykjaerra
        Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Et greit sted å overnatte. Dusj og toalett er rent og greit, og innehaveren er hyggelig og imøtekommende. Et stykke å gå til sentrum. Pluss for små plattinger til hver vogn/bobil. Plassen har bademuligheter, men ingen kiosk eller andre fasiliteter.

Dato for oppholdet: juni 2017
        Takk, elinj932