“Der må følge med”
Anmeldelse av India Gate

India Gate
Vurdert som nr. 1 av 11 Restauranter i Leirvik
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har vert her før og hadde kjempe forventning. Fikk et fint bord med vinduet. Maten var utsøkt, som forrige gang. Men betjeningen følger ikke med og det er umulig å få øyekontakt og hjelp. Kun ett annet bord var i bruk. Den dårlige ratingen er kun pga dårlig oppfølging ved bordet.

Takk, jankD3214KM

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, med særegen smak på rettene! Denne restauranten setter virkelig sine spor på Stord. Endelig en restaurant på Stord som gir deg følelsen av å være i en by. Hvite duker og hyggelig betjening veier opp. Hit kommer vi tilbake.

1  Takk, reiselystvestlending
Anmeldt 18. juli 2021

En herlig smaks opplevelse. Og de herligste lukter. Dette var mat på høy nivå. Kan anbefales på det sterkeste om du liker indisk mat. Hit vil jeg igjen neste gang vi er på Stord. Betjeningen var også meget hyggelige.

Takk, LizaS499
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

De fylte paneer naan-brødene var kjempegode! Tikka masala sausen var også helt magisk.
Tror ikke jeg har smakt bedre kylling! Veldig juicy!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, janitaj2017
Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Den beste indiske restauranten jeg noen gang har vært på. Spiste her rundt 30 ganger det halvåret jeg jobbet på Stord. Har prøvd flere indiske restauranter etter i håp om å få en like god Korma som på India Gate, men det er ikke i nærheten. Har prøvd de fleste rettene på menyen og de smaker helt fantastisk. Chicken Korma er nok favoritten, smakrik og mild. Håper på å komme tilbake en dag.

Takk, siljehag

Reisende som så på India Gate, så også på

Har du vært i India Gate? Del dine erfaringer!