Travelocity
Orbitz.com
eDreams
FindHotel
Anmeldt 14. juni 2020

Hotellet lå veldig sentralt i Leirvik og kun et steinkast ned til diverse spisesteder. Det var rent og hadde det vi trengte. Rolig og stille, selv om hotellet lå ved siden av en hovedvei. Grei pris og hyggelig betjening. Fikk egg og bacon i disse korona tider.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, May Britt Sølle... K
Anmeldt 24. mai 2020

Slitt hotell både ute og inne.
Dårlig parkeringsmuligheter.
Er her ifbm jobb på verftet og maten og matpakkene vi får er en vits.
De serverer mat som ikke metter 10åringer engang. Enormt skuffende!!! Skal aldri mer tilbake her uansett ærend

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, Skuffet-no
Anmeldt 8. oktober 2019

Sentralt beliggende hotell, litt slitent. Vanskelig med parkeringsplasser. Store rom med gode senger. God mat, men ved middagen var det ikke mulig å få bestilt alkohol ved vårt bord, sikkert en glipp. Ellers hyggelig betjening.

Romtips: Rommene mot gaten har best utrsikt, men de mot bakgården er roligere.
Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Dag Olav P
Anmeldt 26. juni 2019

Skulle i utgangspunktet ikke bo på dette hotellet,men helt greit å havne her. Sentralt ,stille og rolig. Gamle og slitte rom,og svært labert trykk i dusjen. Frokosten var enkel, men god,her er det man trenger for å bli mett, både av varmt og kaldt.
Resepsjonisten var en særdeles hyggelig hipster type,koselig kar.
Parkeringsmulighetene på hotellet er jo heller dårlig,men mange i umiddelbar nærhet.
Bor gjerne her neste år også.

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, OnkelFraFrekhaug
Anmeldt 14. februar 2019 via mobile enheter

Dette hotellet har topp beliggenhet mitt i Stord Sentrum. Er du heldig får du parkeringsplass like utenfor. Rommet var lite og slitt. Måtte sitte 90 grader på toalettet for å få plass til bena. Hotellet bærer preg av ufaglært vedlikehold. Frokosten er ok.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, FrodeI