Booking.comUSD 146
eDreamsUSD 146
CheapTicketsUSD 146
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde et hyggelig opphold på Stord Hotellvi var 5 gode venner som opplevet et hotell med god service og en herlig middag og en fantastisk flott frokostoppholdet var i forbindelse med Moster Amfi og Evitavi hadde transport til og fra forestllingen om kvelden så det var ypperlig. Dette kan anbefales. Så vi var så fornøyd både med hotellet og en fantastisk flott opplevelse med Evitaså dette frister til gjentagelseså tusen takk

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, 186hennya
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse å overnatte på Stord hotell. Fint rom med lekkert bad og sengen var nydelig, eneste minus var at det var veldig varmt på rommet om natta og tykke vinterdyner ble litt voldsomt.
Frokosten var også svært bra, så trenger vi overnatting på Stord en annen gang kommer vi tilbake hit

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, jorunnl157
Anmeldt 23. juli 2018

Vi tilbrakte to netter på Stord hotell. Helt grei pris for overnatting inkludert frokost. Sengene var veldig gode, rene og pene rom. Dessverre var vi plaget av høye stemmer på utsiden sent på kvelden, da vi hadde rom rett over uteområdet. Kveld nummer to ble vi holdt våkne av lyder fra naborommet (normale lyder, ikke spesielt høye) og såpass lytt burde det ikke være mellom rommene. Vi kjørte fra Østlandet og er av de som legger oss tidlig/står opp tidlig. Men det er sånt som skjer.
Mer overraskende var et vel at hotellets restaurant hadde sommerstengt! Etter en dag på farta på Stord hadde vi ønsket oss å spise på hotellet på kvelden. Ingenting galt å si om spisestedet vi fant i Leirvik sentrum, men jeg ønsker å gi tilbakemelding på at restauranten burde være åpen hele året. Det var flere enn oss som etterspurte matservering på kvelden. Når det er sagt er personalet ved hotellet helt topp, smilende, hjelpsomme og vennlige - både i resepsjonen og ved frokostbufféen. Frokosten er alle tiders, med varm mat, kald mat, småkaker og et stort utvalg av kalde drikker. Gir også et stort pluss for svømmebasseng på hotellet.

Romtips: Høyere etasjer har nok mindre støy fra fellesområdet utendørs.
Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Heidi H
Sonja S, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hei Heidi,
Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse her på Tripadvisor. Jeg forstår veldig godt at du ble skuffet da restauranten vår var stengt, og jeg beklager at du ikke ble informert om dette da du reserverte rommet. På grunn av feriavvikling og lite aktivitet på Stord i juli bestemte ledelsen seg for å stenge 3 uker i år. Vi er lei oss for ulempen dette medførte for dere etter en lang reise. Det er ellers en glede å lese hvordan du beskriver våre medarbeidere og frokosten som vi er veldig stolte av! Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 9. juli 2018

Litt forskjellig kvalitet på rommene, men reine og ok rom. Hyggelig personale og veldig service innstilte og hjelpsomme.
Frokost buffeen var veldig variert og god. Satt pris på at det var laktose og gluten fri mat for mat allergikere. Veldig god mat.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, mariaka4
Sonja S, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hei,

Tusen takk for at du bodde hos oss og legger igjen en tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du trekker fram våre hyggelige ansatte og frokosten vår. Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 23. mars 2018

Overnattet på hotellet i forbindelse med et møte. Hotellet holder god standard og jeg møtte ikke på noen problemer under oppholdet. Tilfredsstillende frokost og god middag om kvelden. Lunsjbuffeten var ikke overdådig men helt grei. Rommet var en enkeltrom, men av god størrelse og det var stille. Kan trygt anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Lars Vagle S
Sonja S, Revenue- og Markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2018

Hei Lars!
Tusen takk for din tilbakemelding. Det er kjekt å lese at du har fått et godt inntrykk av oss. Vi jobber hele tiden med at gjestene skal få et best mulig opphold hos oss, og vi trenger tilbakemeldinger for å bli enda bedre. Velkommen igjen!