Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 2 252
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
kr 2 245
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Stian
      46.2 km fra Stord Hotell
      68.7 km fra Stord Hotell
      Se flere hoteller i Leirvik
      Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Perfekte forhold for samlinger i jobbsammenheng. Store og små rom med all teknisk utstyr og god support. Bra kursbevertning og fantastisk buffet og middag. Liten trimrom, men med fin utsikt. Veldig hyggelig personal. Vi har brukt hotellet ved flere anledninger og var hver gang strålende fornøyd.

Dato for oppholdet: desember 2018
      Takk, Haugesunderen
      SonjaS2699, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei,

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding her på Tripadvisor. Du beskriver konferanseoppholdet slik som vi ønsker at alle gjester skal oppleve oss, og det gleder oss stort å lese at du er blitt tatt godt vare på! Vi lover å fortsette med topp service og deilig mat.

Velkommen igjen!

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi hadde et hyggelig opphold på Stord Hotell😃vi var 5 gode venner som opplevet et hotell med god service og en herlig middag og en fantastisk flott frokost😃oppholdet var i forbindelse med Moster Amfi og Evita😍vi hadde transport til og fra forestllingen om kvelden så det var ypperlig. Dette kan anbefales. Så vi var så fornøyd både med hotellet og en fantastisk flott opplevelse med Evita😍så dette frister til gjentagelse🌺🌺🌺🌺🌺så tusen takk

Dato for oppholdet: august 2018
      1  Takk, 186hennya
      Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig positiv opplevelse å overnatte på Stord hotell. Fint rom med lekkert bad og sengen var nydelig, eneste minus var at det var veldig varmt på rommet om natta og tykke vinterdyner ble litt voldsomt.
      Frokosten var også svært bra, så trenger vi overnatting på Stord en annen gang kommer vi tilbake hit

Dato for oppholdet: august 2018
      1  Takk, jorunnl157
      Anmeldt 23. juli 2018

Vi tilbrakte to netter på Stord hotell. Helt grei pris for overnatting inkludert frokost. Sengene var veldig gode, rene og pene rom. Dessverre var vi plaget av høye stemmer på utsiden sent på kvelden, da vi hadde rom rett over uteområdet. Kveld nummer to ble vi holdt våkne av lyder fra naborommet (normale lyder, ikke spesielt høye) og såpass lytt burde det ikke være mellom rommene. Vi kjørte fra Østlandet og er av de som legger oss tidlig/står opp tidlig. Men det er sånt som skjer.
      Mer overraskende var et vel at hotellets restaurant hadde sommerstengt! Etter en dag på farta på Stord hadde vi ønsket oss å spise på hotellet på kvelden. Ingenting galt å si om spisestedet vi fant i Leirvik sentrum, men jeg ønsker å gi tilbakemelding på at restauranten burde være åpen hele året. Det var flere enn oss som etterspurte matservering på kvelden. Når det er sagt er personalet ved hotellet helt topp, smilende, hjelpsomme og vennlige - både i resepsjonen og ved frokostbufféen. Frokosten er alle tiders, med varm mat, kald mat, småkaker og et stort utvalg av kalde drikker. Gir også et stort pluss for svømmebasseng på hotellet.

Romtips: Høyere etasjer har nok mindre støy fra fellesområdet utendørs.
      Dato for oppholdet: juli 2018
      1  Takk, Heidi H
      Sonja S, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hei Heidi,
      Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en anmeldelse her på Tripadvisor. Jeg forstår veldig godt at du ble skuffet da restauranten vår var stengt, og jeg beklager at du ikke ble informert om dette da du reserverte rommet. På grunn av feriavvikling og lite aktivitet på Stord i juli bestemte ledelsen seg for å stenge 3 uker i år. Vi er lei oss for ulempen dette medførte for dere etter en lang reise. Det er ellers en glede å lese hvordan du beskriver våre medarbeidere og frokosten som vi er veldig stolte av! Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 9. juli 2018

Litt forskjellig kvalitet på rommene, men reine og ok rom. Hyggelig personale og veldig service innstilte og hjelpsomme.
      Frokost buffeen var veldig variert og god. Satt pris på at det var laktose og gluten fri mat for mat allergikere. Veldig god mat.

Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, mariaka4
      Sonja S, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Hei,

Tusen takk for at du bodde hos oss og legger igjen en tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du trekker fram våre hyggelige ansatte og frokosten vår. Velkommen igjen ved en senere anledning!