kr 2 245
Fullt refunderbart før fre. 7. jun.
kr 2 245
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
kr 2 245
Fullt refunderbart før lør. 8. jun.
Else Karin J
      kr 2 623
    33.1 km fra Stord Hotell
    Se flere hoteller i Leirvik
    Anmeldt 8. juni 2020

Fine rom og OK personale. God middag om kvelden. Minus for at man fikk servert frokost uten å kunne velge selv. Vi fikk hver vår tallerken med et utvalg pålegg. Riktignok kunne man få annet pålegg på forepørsel, men det var så mye som var feil her at vi kunne ikke mase på og beslaglegge den eneste servitøren som var tilstede. Ikke tilrettelagt røykeplass.
    Baren var Koronastengt, så det ble en kjedelig kveld. Det burde ikke vært noe problem å ha åpen bar og allikevel følge reglene.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Mads-Yngvar F
    Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

Det var flott rom med god plass. Første etasje var fint innredet med hyggelig atmosfære. Frokosten var veldig god med nye utvalg. Det som trakk ned opplevelsen var sushi’en (lite smak og rotete laget)og at de ikke har annonsert at svømmebassenget ikke var tilgjengelig før Høst 2020. Ellers veldig trivelig betjening

Dato for oppholdet: januar 2020
    Reisetype: Reiste alene
    1  Takk, Rune666
    SonjaS2699, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. februar 2020

Hei Rune,

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en tilbakemelding til oss! Vi setter stor pris på at du trekker frem første etasje som nylig stod klar etter en stor renovering, samt frokosten og våre trivelige ansatte. Bassenget er fortsatt stengt og under renovering. Det er synd å lese om ditt inntrykk av sushi'en, da vi ønsker å gi alle våre gjester en god matopplevelse i Brasserie 59. Dette vil jeg gjerne snakke nærmere med deg om, og håper du vil sende dine kontaktopplysninger til sonja.sandtorv@stord-hotel.no. Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Jeg var her i forbindelse med møte på jobben. Det var lite folk på hotellet, men likevel var alt av tilbud på plass. Peisen var det fyr i, godt mattilbud og flotte rom.

1. etasjen har en flott og lun foajé med flotte nye møbler. Herlig å sitte ned å prate etter en god arbeidsøkt.

Et hotell som anbefales.

Dato for oppholdet: januar 2020
    Takk, Jan F
    SonjaS2699, Revenue- og markedssjef på Stord Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hei,
    Tusen takk for at du bodde hos oss og legger igjen en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt at du fremhever 1. etasje, da hele etasjen har gjennomgått en stor makeover i høst.
    Velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 9. desember 2019

Nydelig hotell, smakfullt dekorert, imøtekommende og vennlig personale. En liten oase i vestlands regn. Frokost med stort utvalg og deilige retter å velge mellom. Anbefales på det varmeste. Lun atmosfære, kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, torimelkildk
    Anmeldt 30. oktober 2019 via mobile enheter

Forrige besøk var jeg veldig fornøyd med nyoppusset rom med såpe, sjampo, balsam, toalettsaker og kjøleskap. Det var grunnen til ny bestilling. Denne gangen fikk jeg gammelt bad som luktet noe kloakk, kun en såpe til alt (og dispenseren virket ikke ordentlig), ikke kjøleskap og dårlig belysning. Litt skuffet denne gangen.

Restauranten har blitt veldig fin og har meget god mat! Verdt et besøk!

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, travellingpolar