camilla constanse Strøm-Andresen
    68.7 km fra Stord Hotell
    58.4 km fra Stord Hotell
    Se flere hoteller i Leirvik
    Anmeldt 9. august 2020

Vi kjørte innom på må få. For en opptur. Flott hotel med god restaurant - kjempegod frokost og god service. Vi anbefaler at om Norges-ferien går på vestlandet, så ta en tur hit. Vi kommer nok tilbake hit om vi er på disse kanter senere! STORT SMILEFJES!

1  Takk, vsvidar
    Anmeldt 6. august 2020

Var fint hotell. Rommene og badet var fint. Frokost var OK. Ikke tilbud om laktosefri melk. Skulle vært bedre tiltak under frokost i forhold til korona, full buffe. Personalet under frokosten virket uerfarne.

Takk, 610regine_
    Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Det er ikke alltid antall stjerner har noe å si for standarden. Stord Hotell slår andre såkalte firestjerners hotell vi har bodd på (i samme type rom) denne sommeren.

Godt med parkeringsplasser tilknyttet hotellet.

Fint innredet lobby/fellesområde, restaurant og bar.

Veldig imøtekommende og hyggelige ansatte, både i resepsjon og restaurant.

Flott at barn får en is og godtepose ved innsjekk og at man har kino og et lekeområde.

Vi bodde på en junior suite. Det var veldig gode senger og rent på rommet. Ingen slitasje, men fine møbler. Badet var fint, men ved bruk av badekaret ble gulvet nesten oversvømmet. Det var glovarmt vann i dusjen. Det kan virke som at badet nettopp er pusset opp og at dette bare må justeres.

Anbefaler restauranten! Nydelig middag og god service.
    Frokosten var veldig bra.

Takk, marianns01
    Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det er to år siden vi sist bodde på Stord hotell. I mellomtiden har hotellet fått større restaurant og resepsjonen flyttet til baksiden.
    Rommene er store og fine her, dette er et hotell vi trives på. Stor deilig frokost om morgen, og god service. Gratis parkering til bilen

2  Takk, Terje J
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Positiv opplevelse allerede fra vi bestilte overnatting. Blide, vennlige og kjempe god service fra resepsjonen til restaurant personale. Restaurant Brasseriet 59 imponerte med gourmet meny. Muligens den beste fiskemiddag vi har smakt ute på restaurant. En fantastisk smaksopplevelse på høyde med velrenommerte Michelin restauranter. Vi bestilte dobbeltrom for oss og en liten hund, og fikk et stort, rent og pent rom. God seng og en flott hundeseng og mat og vannskål til hunden. Hyggelig atmosfære og koselig bar/Lounge. 10 av 10 stjerner fra oss til Stord Hotell. En virkelig opptur i Norgesferien 2020!

Takk, elsekarinj2019