eDreams
Agoda.com
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 4. september 2019

42 personer til 3 retters middag. Alle var meget godt fornøyde med maten. Serveringa gikk stille og rolig for seg. Maten var god og varm og drikke kom som bestilt. Kjølen hotell er et fint sted for slike sammenkomster. Noen av oss bodde også på hotellet og var fornøyde med oppholdet.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, livellaradford
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

I god tid før feriestart booket vi rom her, ville ikke bo i hotellområdet Trysil.
Litt anonymt utenfra er dette hotellet, men innvendig er det nyoppusset og svært hyggelig. Mange artige dekorasjoner, som vertskapet har dekorert hotellet med.
Maten er helt grei, i alle fall det vi spiste. Frokosten også. Skulle ønske at de hadde noe lokalt øl i baren, i stedet for vanlig «industriøl».
Vertinnen fortalte om seg selv og det å drive hotellet, vi fikk god kontakt.
Takk for oppholdet, vi som godt og rolig på rommet vårt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, SveinJ
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her en lørdag i juni. Det var da 6-7 retter å velge mellom. Jeg hadde burger og E hadde rekesmørbrød. Burger var helt ok, god på smak, fin størrelse. Dessverre litt for godt stekt kjøtt og baconet var litt seigt. Rekesmørbrødet var en skuffelse, det var kjedelig brød med rekesalat toppet med et par ekstra reker.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Aleksander T
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Veldig koselig lite hotell som er nyoppusset med spesielt interiør. Gjestfritt vertskap. Vi prøvde både ørret og svinefilet. Begge deler er noe av det beste vi har spist ever. Karakter 11 av 10 oppnåelige.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Tormod61
Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Et nydelig sted hvor det er godt å være. Vi ble tatt godt imot og spiste en god middag i restauranten. Rommet var stort og hyggelig innredet og alt var rent og hjemmekoselig. Et sted jeg gjerne anbefaler og gjerne vil tilbake til.

Dato for oppholdet: august 2017
1  Takk, Sigrun K