Vi støtter følgende nettlesere:

Nivå Bidragsyter
116 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
“Bra mat - hyggelig personale”
4 av 5 bobler Anmeldt 22 januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig tur ut i det fri, til tross for kulde. Hesteskyss inn til en lavvo - det det ble servert mat og godt drikke. Litt kaldt i lavvoen - der det burde vært varmet opp litt tidligere på dagen.

Besøkte januar 2016
Takk, NarvN
svoter, Eier på Trysil Hestesenter, svarte på denne anmeldelsen, 18 februar 2016
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding og fine bilder. Dagen dere var her så var det -20C. Vi fyrte opp mange timer før dere kom, men som dere merket så hjelper det ikke all verden. Vi har i ettertid satt inn en propanovn til, så nå har vi 4 slike i lavvoen.
Skriv en anmeldelse

Norsk først
Et TripAdvisor-medlem
“Flott”
5 av 5 bobler Anmeldt 25 juli 2015 via mobile enheter

Tilgjengelig på kort varsel. Hyggelig personale! Rimelig alternativ til storbyene. Har vært der flere ganger og kommer til å dra dit igjen.

Besøkte juli 2015
7 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Ridetur for amatørgutter:-)”
5 av 5 bobler Anmeldt 20 oktober 2014

Flotte shettiser og tålmodig personale for gutter som nesten aldri har sittet på en hest før. Passe lang tur i de dype skoger.

Besøkte oktober 2014
2 Takk, Albakai

Reisende som så på Trysil Hestesenter, så også på

Har du vært i Trysil Hestesenter? Del dine erfaringer!