Vi støtter følgende nettlesere:

5 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
“Kanefart i skogen. ”
5 av 5 bobler Anmeldt 30 desember 2016 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot, med bål, varm saft og pepperkaker. Sledeturen varte ca. 15 min, den var veldig stemningsfull med fakler og bjeller. I skogen sto det en lavvo, der vi fikk servert kjempegod elggryte med potetmos, tyttebær og stomp. Barna fikk grille elgpølser. Drikke var ikke inkludert i prisen. Vi kunne velge mellom kalde og varme drikker. Hele opplevelsen varte i drøye en og en halv time. Det hele var en flott opplevelse.

Besøkte desember 2016

Inderøy, Norge
117 anmeldelser
6 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 23 nyttige stemmer
“Bra mat - hyggelig personale”
4 av 5 bobler Anmeldt 22 januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig tur ut i det fri, til tross for kulde. Hesteskyss inn til en lavvo - det det ble servert mat og godt drikke. Litt kaldt i lavvoen - der det burde vært varmet opp litt tidligere på dagen.

Besøkte januar 2016
Takk, NarvN
svoter, Eier på Trysil Hestesenter, svarte på denne anmeldelsen, 18 februar 2016
Hei og takk for hyggelig tilbakemelding og fine bilder. Dagen dere var her så var det -20C. Vi fyrte opp mange timer før dere kom, men som dere merket så hjelper det ikke all verden. Vi har i ettertid satt inn en propanovn til, så nå har vi 4 slike i lavvoen.
Et TripAdvisor-medlem
“Flott”
5 av 5 bobler Anmeldt 25 juli 2015 via mobile enheter

Tilgjengelig på kort varsel. Hyggelig personale! Rimelig alternativ til storbyene. Har vært der flere ganger og kommer til å dra dit igjen.

Besøkte juli 2015
1 Takk, Et TripAdvisor-medlem
Kristiansand, Norge
16 anmeldelser
7 attraksjonsanmeldelser
common_n_attraction_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
“Ridetur for amatørgutter:-)”
5 av 5 bobler Anmeldt 20 oktober 2014

Flotte shettiser og tålmodig personale for gutter som nesten aldri har sittet på en hest før. Passe lang tur i de dype skoger.

Besøkte oktober 2014
2 Takk, Albakai

Reisende som så på Trysil Hestesenter, så også på

Har du vært i Trysil Hestesenter? Del dine erfaringer!