“Kanefart i skogen. ”
Anmeldelse av Trysil Hestesenter

Trysil Hestesenter
Anmeldt 30 desember 2016 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot, med bål, varm saft og pepperkaker. Sledeturen varte ca. 15 min, den var veldig stemningsfull med fakler og bjeller. I skogen sto det en lavvo, der vi fikk servert kjempegod elggryte med potetmos, tyttebær og stomp. Barna fikk grille elgpølser. Drikke var ikke inkludert i prisen. Vi kunne velge mellom kalde og varme drikker. Hele opplevelsen varte i drøye en og en halv time. Det hele var en flott opplevelse.

Takk, Norwegian060

Anmeldt 22 januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig tur ut i det fri, til tross for kulde. Hesteskyss inn til en lavvo - det det ble servert mat og godt drikke. Litt kaldt i lavvoen - der det burde vært varmet opp litt tidligere på dagen.

Takk, NarvN
svoter, Eier på Trysil Hestesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 februar 2016

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding og fine bilder. Dagen dere var her så var det -20C. Vi fyrte opp mange timer før dere kom, men som dere merket så hjelper det ikke all verden. Vi har i ettertid satt inn en propanovn til, så nå har vi 4 slike i lavvoen.

Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 25 juli 2015 via mobile enheter

Tilgjengelig på kort varsel. Hyggelig personale! Rimelig alternativ til storbyene. Har vært der flere ganger og kommer til å dra dit igjen.

1  Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 20 oktober 2014

Flotte shettiser og tålmodig personale for gutter som nesten aldri har sittet på en hest før. Passe lang tur i de dype skoger.

2  Takk, Albakai
Anmeldt 2 august 2017 via mobile enheter

Takk, thilo58

Reisende som så på Trysil Hestesenter, så også på

Har du vært i Trysil Hestesenter? Del dine erfaringer!