Anbefales!

Dette kan på alle måter anbefales! Flotte omgivelser, stemningsfullt pyntet med lys og lykter i og... les mer

Anmeldt 31. desember 2021
846reiduns
Super ridetur i skogen

Veldig bra opplegg. Superhyggelige og dyktige verter. Vi var to barn og to voksne, med null... les mer

Anmeldt 10. oktober 2021
592_yvindm

Anmeldt 26. mars 2019

Vi var med på dette på Lørdag 23.03 og dette var en kjempefin-opplevelse-Vi var 4 voksne og et barn. Veldig fin tur selv om det blåste en god del- Veldig koselig i Lavoen - og kjempegod mat. Dette ambefales på det varmeste. Veldig snille og fine hester og kjempetrivelig arrangører.
Tusen takk for en kjempefin -opplevelse.
Mvh Ragnar

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, tur666
Anmeldt 2. januar 2019

Fantastisk opplevelse Lavo i skogen, god mat og drikke. Flotte folk som jobbet der. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, SignhildV
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot, med bål, varm saft og pepperkaker. Sledeturen varte ca. 15 min, den var veldig stemningsfull med fakler og bjeller. I skogen sto det en lavvo, der vi fikk servert kjempegod elggryte med potetmos, tyttebær og stomp. Barna fikk grille elgpølser. Drikke var ikke inkludert i prisen. Vi kunne velge mellom kalde og varme drikker. Hele opplevelsen varte i drøye en og en halv time. Det hele var en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2016
2  Takk, Norwegian060
Anmeldt 22. januar 2016 via mobile enheter

Hyggelig tur ut i det fri, til tross for kulde. Hesteskyss inn til en lavvo - det det ble servert mat og godt drikke. Litt kaldt i lavvoen - der det burde vært varmet opp litt tidligere på dagen.

Dato for opplevelse: januar 2016
Takk, NarvN
svoter, Eier på Trysil Hestesenter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2016

Hei og takk for hyggelig tilbakemelding og fine bilder. Dagen dere var her så var det -20C. Vi fyrte opp mange timer før dere kom, men som dere merket så hjelper det ikke all verden. Vi har i ettertid satt inn en propanovn til, så nå har vi 4 slike i lavvoen.

Anmeldt 25. juli 2015 via mobile enheter

Tilgjengelig på kort varsel. Hyggelig personale! Rimelig alternativ til storbyene. Har vært der flere ganger og kommer til å dra dit igjen.

Dato for opplevelse: juli 2015
1  Takk, Exploration586898