Anbefales!

Dette kan på alle måter anbefales! Flotte omgivelser, stemningsfullt pyntet med lys og lykter i og... les mer

Anmeldt 4 uker siden
846reiduns
Super ridetur i skogen

Veldig bra opplegg. Superhyggelige og dyktige verter. Vi var to barn og to voksne, med null... les mer

Anmeldt 10. oktober 2021
592_yvindm

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Påmelding var enkel via nett. Vi var mor og datter (11 år), som var helt nybegynnere, og spente da vi møtte opp.

Vi ble godt tatt i mot, fikk god informasjon og ble trygget på at en ridetur ville gå bra. Det gjorde det! Turen gikk i rolig tempo, og guiden sjekket hele tiden at hele gruppen var med og hadde det bra. Hestene var veldig rolige og snille. Vi red på grusvei før vi svingte inn på sti i skogen. Moro, spennende og utfordrende - men likevel trygt for oss nybegynnere og både mor og datter følte mestring.

Vi anbefaler Trysil Hestesenter på det varmeste, og kommer helt sikkert tilbake senere.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, BenteLundberg
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott tur i nydelig terreng. Turen gikk både på grusvei og sti. Veldig fine hester. Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lonepet
Anmeldt 26. mars 2019

Vi var med på dette på Lørdag 23.03 og dette var en kjempefin-opplevelse-Vi var 4 voksne og et barn. Veldig fin tur selv om det blåste en god del- Veldig koselig i Lavoen - og kjempegod mat. Dette ambefales på det varmeste. Veldig snille og fine hester og kjempetrivelig arrangører.
Tusen takk for en kjempefin -opplevelse.
Mvh Ragnar

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, tur666
Anmeldt 2. januar 2019

Fantastisk opplevelse Lavo i skogen, god mat og drikke. Flotte folk som jobbet der. Anbefales på det varmeste.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, SignhildV
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Vi ble godt tatt i mot, med bål, varm saft og pepperkaker. Sledeturen varte ca. 15 min, den var veldig stemningsfull med fakler og bjeller. I skogen sto det en lavvo, der vi fikk servert kjempegod elggryte med potetmos, tyttebær og stomp. Barna fikk grille elgpølser. Drikke var ikke inkludert i prisen. Vi kunne velge mellom kalde og varme drikker. Hele opplevelsen varte i drøye en og en halv time. Det hele var en flott opplevelse.

Dato for opplevelse: desember 2016
2  Takk, Norwegian060