Anbefales!

Dette kan på alle måter anbefales! Flotte omgivelser, stemningsfullt pyntet med lys og lykter i og... les mer

Anmeldt 31. desember 2021
846reiduns
Super ridetur i skogen

Veldig bra opplegg. Superhyggelige og dyktige verter. Vi var to barn og to voksne, med null... les mer

Anmeldt 10. oktober 2021
592_yvindm

Anmeldt 25. juni 2021

Kjempefin 2timers ridetur i vakker natur på Trysil. Eierne av senteret hadde god tid både før og etter turen, og vi fikk hilse på både hester og andre dyr. Var litt uforberedt på all klegg/bier som hesten tiltrakk, og det kunne fort blitt en stressfaktor, da jeg er redd for bier, men heldigvis gikk det bra. Det kunne vært greit å fått vite om litt på forhånd. Glad jeg hadde langermet jakke på.. Naturen turen gikk i, var utrolig flott, og fin blanding av grusvei og sti/skog.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, SiljeUlvs
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Det beste med turen var at vi fikk ride i skogen, på fjellet. Men det var en väldigt blandet grupp med mange yngre barn som gjorde at det til tider gikk sakte, og vi ikke fikk lov å prøve noe mer en skritt. Vi hadde melt inn middels nivå, men følte det var en barnetur.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Takk, Mahlin Å
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Påmelding var enkel via nett. Vi var mor og datter (11 år), som var helt nybegynnere, og spente da vi møtte opp.

Vi ble godt tatt i mot, fikk god informasjon og ble trygget på at en ridetur ville gå bra. Det gjorde det! Turen gikk i rolig tempo, og guiden sjekket hele tiden at hele gruppen var med og hadde det bra. Hestene var veldig rolige og snille. Vi red på grusvei før vi svingte inn på sti i skogen. Moro, spennende og utfordrende - men likevel trygt for oss nybegynnere og både mor og datter følte mestring.

Vi anbefaler Trysil Hestesenter på det varmeste, og kommer helt sikkert tilbake senere.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, BenteLundberg
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott tur i nydelig terreng. Turen gikk både på grusvei og sti. Veldig fine hester. Kan virkelig anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Lonepet
Anmeldt 26. mars 2019

Vi var med på dette på Lørdag 23.03 og dette var en kjempefin-opplevelse-Vi var 4 voksne og et barn. Veldig fin tur selv om det blåste en god del- Veldig koselig i Lavoen - og kjempegod mat. Dette ambefales på det varmeste. Veldig snille og fine hester og kjempetrivelig arrangører.
Tusen takk for en kjempefin -opplevelse.
Mvh Ragnar

Dato for opplevelse: mars 2019