eDreams
Priceline
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Kom til et trivelig vertskap, bodde i et lite men trivelig rom. Veldig rent og ryddig. Veldig bra frokost med hjemmebakt grovt deilig brød og flere typer hjemmelaget syltetøy. Ut over dette div kjøttpålegg, god kaffe mm.

Et godt sted med god ro, retro interiør fra 60-70-tallet. Ikke noe hi-tec men kjekt. Øl og vin på stedet.

Takk til trivelig vertskap, vi sees neste gang vi kjører denne vegen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, roaldk193
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Et klassisk pensjonat i 60 talls stil. Med originale møbler og innredning. Stedet ligger på en høyde med utsikt over bygda og vannet. Veikrysset under gir litt støy, men det er ikke plagsomt. Bilene må også leve - om vi skal på tur.

Stedet drives av et hyggelig, hollandsk par, som setter din ære i service og renslighet.

Pensjonatet har to bad og to toaletter på gangen. Rene, pene og renoverte.

Rommene et lyse og luftige med fargerikt sengetøy og egen vask.

For enkelte er egen dusj og toalett et must, men med den hygiene og vask som tydeligvis er her - er det helt greit.

God frokost er inkludert, servert med personlig stil. Middag til kvelds kan bestilles ekstra, men den prøvde ikke vi.

Dette er et fantastisk overnattingssted prisen tatt i betraktning. Den personlige servicen, kvaliteten på rom, mat og uteområde gjør at vi gjerne kommer tilbake - etter å ha vært her to ganger.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 11reisende
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Da samboer og meg var på noen jobboppdrag i Valdres, trengte vi ett sted å overnatte. Valget falt på dette stedet. Hovedsaklig pga prisen. Overraskelsen var stor når vi kom sent på kvelden. Pga forsinkelser på jobben vår, drøyde innsjekkingen noen timer. Og selv om vi kom 00.00 var personalet hyggelig og imøtekommende. Senga var himmelsk å sove i, frokosten en klar favoritt med hjemmebakst og hjemmelagd syltetøy. Og renholdet var upåklagelig. Dette stedet blir vårt tilholdssted de neste gangene vi skal opp å jobbe i Valdres og omegn.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, KarolineAadnevik
Anmeldt 23. juni 2017 via mobile enheter

Familie på fire som trengte en overnatting på vei nordover og valget falt på dette koselige pensjonatet. Flott mottakelse, her føler du deg som hjemme. Ungene løp rundt på sokkene & boltret seg i brettspillutvalget. Både middag og frokost var greit.
Delt toalett og dusj gikk bra, men det var ikke mange overnattende så jeg vet ikke hvordan det er når pensjonatet er fult.
Vi overnatter gjerne her igjen.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, ToneCecilie
Anmeldt 11. april 2017 via mobile enheter

Dette stedet oser av ett vertskap som er genuint intressert i sine gjester. På vei til Bergen ble vi trøtte og ønsket oss ett sted å overnatte. Ringte å spurte om ledig rom og Det var ingen problem. Vi kom sent men fikk likevell er varm og hyggelig vellkomst. Stedet har enkel standar, men sengene var veldig gode. Renholdet var helt upåklaglig, langt over hva man ser på komersielle hoteller. Frokosten var enkel, men smakfull og delikat. Dette stedet vil jeg absolutt anbefalle og jeg håper vertskapet får drive denne lille perlen av et pensjonat i veldig lang tid fremover

Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, 645livt