“Fjellturens "prikken over i-en"”
Anmeldelse av Sekskanten Kro og Pub

Ingen bilder tilgjengelig
Har du et bilde?
Legg det til.
Sekskanten Kro og Pub
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Ron
Beskrivelse: I våre nye lokaler tilbyr vi daglig en allsidig a la carte meny - her finner du retter som ørretfilet, biffsnadder, snitzel, karbonader med sitt naturlige tilbehør. Ønskes hjemmelaget tradisjonsmat fra Valdres som rømmegrøt, majel ,( kjøtt-.suppe) spekemat etc. har vi også det på vår meny i tillegg til dagens rett. Ring oss gjerne for å bestille bord. Vi tar imot lag av alle slag – bryllup, vennelag, bursdag m.v. Ta kontakt med oss for et godt tilbud. Vi tilbyr også utleie av høystandard leiligheter - Vaset Ferieleiligheter - og hytter i Vaset-området til hyggelige priser – ta kontakt med oss for et godt tilbud.
Anmeldt 13. mai 2018

Etter en fantastisk fjelltur i et av Norges best bevarte stølsmiljøer blir man møtt av et hyggelig smil og en servicerettet betjening på Sekskanten. "Fjellauren" smakte fortreffelig og prisene var under det man kan forvente på en slikt spisested. Koselig sted med en herlig atmosfære. Anbefales !

Dato for besøk: november 2017
Takk, LoveTravel406159

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Dyrt og kjipt. Oppdrettsfisk med poteter skrellet i maskin. Ingen ting med dette som vil trekke oss tilbake

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 242remye
Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Koselig sted. Fint og ta en lunsj etter en flott fjellturKoselig betjening og god mat og hyggelig atmosfære

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, beritsan
Anmeldt 2. august 2016

Vi var fire godt voksne som spiste middag på dette trauste spisestedet. Man blir møtt med en vennlig velkomsthilsen og blir sett med en gang man kommer inn i lokalet. Tradisjonelle norske retter til helt greie priser. Man tar som regel en sjanse når man spiser på ukjente steder langs norsk landevei. Dette spisestedet holdt absolutt mål!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Perthorvald
Anmeldt 7. januar 2015

Helt grei mat,fin atmosfære og hyggelig vertskap.Kanskje i dyreste laget,men helt greit likevel!Ligger fint til på Vaset i Valdres.

Dato for besøk: august 2014
Takk, Spardame

Reisende som så på Sekskanten Kro og Pub, så også på

Har du vært i Sekskanten Kro og Pub? Del dine erfaringer!