“Meget gode kjøttkaker”
Anmeldelse av Vasetstølen Servering

Vasetstølen Servering
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Ron
Beskrivelse: Vasetstølen er eit flott tun med bygningar frå 1700 og 1800 talet. Vi er kjent for våre gode tradisjonelle valdresretter, som majel (god kjøttsuppe), rakfsk, egenprodusert lam, vilt og fjellørret. Men favoritten er nok rømmegrøten. Det kan gå opptil 50 liter av om dagen, og det kan vi forstå. Rømmegrøten til Liv på Vasetstølen er slik rømmegraut skal være, og om man vil gjøre som lokalbefolkningen, så bestiller man spekemat med rømmegrøten. Vi tar imot selskaper og catering oppdrag. Barna er også tatt godt vare på, her har vi barnemeny, lekeplass og noen dyr som man kan klappe og kose med. 9 fullt utstyrte utleiehytter med 1/2 og 1/1 pensjon for grupper. Sesong: 01.06-10.10, helger, jul, vinter- og påskeferie. Åpningstider: kl 11.00/12.00 - 18.00/22.00
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig tun med flotte seterstil. Spiste kjøttkaker med potet, tyttebær, brun saus og en nydelig kålstappe. Utrolig fantastiske kjøttkaker! Anbefales! Hyggelig og behjelpelig personale.

Takk, Fredeflu

Anmeldt 25. oktober 2020

Dette er en gammel og godt vedlikeholdt støl i Vestre Slidre med ok mat. Vi spiste rømmegrøt med spekemat. Bra og hyggelig service.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, christia200145
Anmeldt 3. august 2019 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme til Vaset stølen. En flott restaurant i gammel stil. Mange gode fjell støl retter å velge mellom. Vi valgte spekemat denne gangen. Det smakte fortreffelig. Et lite minus da de hadde gått tom for fatøl. Flaske øl er ikke det samme, men vi kommer igjen til vårt stamsted når vi er på Vaset!

1  Takk, BAARDSETH
Anmeldt 28. juli 2019

Dette er en perle av en gammel Valdres støl. I dag var været fantastisk og fjellørretten var som vanlig god, men det var lite poteter.

Takk, christia200145
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vasetstølen har grei, god mat. Spiste elgburger som smakte godt, men ikke mer enn det. Hyggelige omgivelser både ute og inne. Savner dyrene som man kunne hilse på inngjerdet ute på enga. Til vår, og sikkert mange barns skuffelse har de sluttet å ha dyr.

Takk, heidi5565

Reisende som så på Vasetstølen Servering, så også på

Har du vært i Vasetstølen Servering? Del dine erfaringer!