“Super mat og service!”
Anmeldelse av Syndinstøga

Syndinstøga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ryfoss
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lammeskank her i dag, rømmegrøt med spekemat for noen dager siden. Skikkelig godt alt sammen, spesielt lammeskank med ratatouille var langt over forventningene. Flott og hyggelig service, supert sted.

Takk, sigurdmagnush

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig rømmegrøt

En hyggelig plass med autentiske smaker fra fjellet. Her får du rømmegrøt med spekemat, vaffel og andre godbiter.

God service!

Takk, 507perry
Anmeldt 21. juli 2020

En fantastisk smakfull middag med mør oksekjake, deilig saus og perfekt tilberedte rotgrønnsaker. Kan ikke gjøres bedre!

Takk, finn_olsson
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Syndinstøga er ett flott tilbud å ha! Med hytte på midtre syndin er det fantastisk å kunne ta seg en tur bort til butikken, eller spise et bedre måltid i restauranten med en god drink i baren etterpå. Syns de nye eierene har gjort det veldig fint med stor hyggelig uteplass. Kjempe hyggelig med en øl på terrassen i påsken eller i sommervarmen.

Vi spiste her senest i dag. Bestilte rømmegrøt, spekemat og svinenakke. Alt smakte helt utsøkt! Nydelig hjemmelaget rømmegrøt og flott anrettet spekemat. Kjempegod svinenakke med godt tilbehør!

I fjord spiste alle vi på hytta Syndinburgeren, og alle var strålende fornøyd med denne og.

Tilrettelegger rettene for folk med allergi også!

Takk, sivertuhr
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Hvor er fisken? Jeg hadde håpet på en bedre fiskemiddag, men det var ikke på menyen.
I stede valgte jeg syndinburger, da jeg ikke hadde lyst på rømmegrøt, ei heller lammegryte.
Det var ikke en god opplevelse. Selve burgeren var litt for rå etter min smak, og brødet var som tatt direkte ut av en pose med kavringer.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, valdresrjupa

Har du vært i Syndinstøga? Del dine erfaringer!