“Magisk ”
Anmeldelse av Syndinstøga

Syndinstøga
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Ryfoss
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og ypperlig service. Liten, men god meny som varierer fra dag til dag. Har vært dere flere ganger, i selskaper, lunsj og middag. Alltid god mat og flott anrettet. Veldig hyggelig betjening.

Takk, valdresrjupa

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Vi spiste rømmegrøt og spekeskinke. Sannsynligvis den beste rømmegrøten vi har spist, flott dandert på innbydende måte. Kanel Snurrene til kaffen trakk ned fra topp karakter, da de var litt tørre. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, jonrO8866CF
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lammeskank her i dag, rømmegrøt med spekemat for noen dager siden. Skikkelig godt alt sammen, spesielt lammeskank med ratatouille var langt over forventningene. Flott og hyggelig service, supert sted.

Takk, sigurdmagnush
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig rømmegrøt

En hyggelig plass med autentiske smaker fra fjellet. Her får du rømmegrøt med spekemat, vaffel og andre godbiter.

God service!

Takk, 507perry
Anmeldt 21. juli 2020

En fantastisk smakfull middag med mør oksekjake, deilig saus og perfekt tilberedte rotgrønnsaker. Kan ikke gjøres bedre!

Takk, finn_olsson

Har du vært i Syndinstøga? Del dine erfaringer!