eDreamsUSD 150
Agoda.comUSD 161
Etrip
StayForLong
Anmeldt 2. november 2018

Beliggenhet - supert! Personalet - hyggelige! Hotellet er perfekt som konferansehotell!
Det som er utrolig irriterende er at det ikke går an å åpne noe vindu (eksisterer ikke) på soverommet. Prøvde å få termonstaten ned, men lykkes ikke å få temp under 20 grader. Sa i fra i resepsjonen og fikk vite at det "er ikke så vanlig at folk ønsker å ha vindu åpent". Nei vel, kanskje ikke, men høres rart ut...

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, TrineE156
Anmeldt 2. oktober 2018

Dette hotellet ligger nydelig til i vakker natur, ute mot havet, bare 60 km fra Tromsø. Her kan du nyte dager, enten det er i jobb eller privat. Det er vakker natur. En flott strand inne på hotellområdet. Her kan du la havet vugge deg i søvn. On neste mporgen stå opp til deilig frokost, med hjemmelaget og kortreist mat. Og et veldig hyggelig og smilende personale.
Dette kan virkelig anbefales.

Romtips: Det finnes også rorbuer i tilknytning til hotellet. Der kan du sitte å se rett ned i havet.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, jb_sommaroie
Anmeldt 28. september 2018

Rommet var av stor størrelse og nyoppusset. Badet var av ok standard. Rengjøringen settes et lite spørsmålstegn bak. God treretters middag, men frokosten var ikke av samme klasse. Ikke akseptabelt å være fri for egg og bacon. For øvrig veldig fin beliggenhet og fantastiske omgivelser.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, matnissen
Anmeldt 22. august 2018 via mobile enheter

Omgivelsene alene er verd turen, og med et bra hotell på øya så er valget enkelt. Relativt enkle rom (det jeg hadde i alle fall), men resten innfrir forventninger og vel så det. Maten er bra, utsikten magisk, betjeningen er hyggelig - og da blir oppholdet bra!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, MagnarMeslo
Anmeldt 29. juli 2018

For oss var Sommarøy Artic Hotel midt i blinken. Beliggenheten på brygga er utmerket. Rommet vi fikk var stort og godt, rent og pent. Det eneste som "forstyrret" var måkeskrikene. Maten var bra. Personalet tydelig serviceinnstillet (til tross for at den aktive sjefen dessverre var bortreist.

Romtips: Tror det meste er bra.
Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jee2014eeeee