eDreamsUSD 173
Agoda.comUSD 172
TripadvisorUSD 172
Travelocity
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet er fint plassert og har massevis av god informasjon om området. Det var en discgolfbane itillnytning til hotellet, de har sauna de kan varme opp, det er trimrom der og utsikten er upåklagelig. Resepsjonistene hjalp oss masse, vi fikk tilogmed låne en lue fra gjenglemtkassa for å ikke fryse på tur. Vi opplevde god service i resepsjonen.

Rommet var helt topp for en tusenlapp, stor i størrelse og inneholdt gode senger, samt stoler og bord å sitte ved. Rommet var skikkelig kaldt, og ovnen fungerte ikke, men man fikk regulert varmen på badet, så det fikk vi godt og varmt. Vinduet var stort og deilig og gav oss skikkelig panoramautsikt utover mot grønn mark.

Men frokosten var på ett helt annet nivå. Forhåpentlig vis så hadde det noe å gjøre med covid-19 og tilrettelegging rundt det. Grønnsakene var dvaske og smakte vond. Det ble servert en felles tallerken med ulike ting på og alt berørte hverandre, så osten var våt av vannete grønnsaker, kjøttet var full av laksefett. I tillegg hadde nok asjetten stått lenge slik, det var synlig på både den tørre og harde fisken, samt inntørka og rennende grønnsaker/garnityr. Når vi spurte om mer ferskt kuttet grønnsaker så fikk vi to fruktfat og måtte spørre igjen. Da fikk vi først til svar at de ikke hadde, så til slutt fikk vi en asjett med litt bedre grønnsaker.

Jeg tenker kanskje vi kan anbefale å hoppe over frokosten (og ev. middagen) så kan du få en fin opplevelse på hotellet.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Sommarøy i seg selv er fantastisk, og kallenavnet Nordens Karibia passer godt!

Sommarøy Arctic hotell er et godt utgangspunkt for å oppleve området. Kort vei til både enkle og mer avanserte toppturer og flotte strender.

Hotellet har fine rom, god bar og restaurant og mange ekstratilbud som badenaust, treningsrom, stor badstu og peisestue. Jeg koste meg godt der, og tar gjerne turen igjen!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 22. juni 2020

Etter en slitsom vår med mye jobb, så ville vi ha en weekend med stressnivå 0. Værmeldinga var fin,og valget falt på en plass ingen av oss hadde besøkt før. Sommarøy og Arctic Hotel. Vi angret ikke et sekund på DET valget. Fantastisk natur, rent og pent hotell med store rom, knallgod mat og et personale som, til tross for coronautfordringer, stod på og gjorde sitt til at oppholdet ble minneverdig.

1  Takk, Haghbarth1
Anmeldt 21. juni 2020

En utrolig flott weekend her. Sommarøy er utrolig flott i seg selv, og hotellet kompletterte oppholdet. Utrolig service og fantastisk mat. Kan bare anbefales til alle. Vi kommer gjerne tilbake flere ganger.

Takk, Escape770779
Anmeldt 7. mars 2020

Sovet her 1 natt, og det har vært veldig godt. Gode senger, god mat, og god service. Vi fikk prøve både sauna og boblebad. Dessverre var ikke vin-utvalget var så bra, og det smakte hellet ikke noe særlig av den vinen vi fikk servert. Men dette er jo det eneste negative, syns vi. Kan anbefales!

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, Malene R