eDreamsUSD 146
Agoda.comUSD 146
TripadvisorUSD 146
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en natt på hotellet. Som vanlig er madrassene for myke for min smak. Kanskje spør gjesten ved ankomst hva han liker. Badet var pent og stor dusj til fordel for to. Hadde lunch med en fiskeburger og en pasta carbonara og d var helt greit. Middag på kvelden var and/fiskesuppe til forrett(bra) og kveite til hovedrett som smakte veldig bra.

1  Takk, svenroarm
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Senteret har stor kapasitet og fin beliggenhet. Flere aktivitetstilbud og restaurant. Vi bodde i et sjøhus rett ved vannkanten. Storslagen utsikt fra stua/kjøkkenet og soverom i 2. etasje; vannet, båtlivet og fjellene på Senja i bakgrunnen. Gode senger og rent sengetøy/håndklær. Fine turstier til bortgjemte sandstrender og opp til Hillesøytoppen. En idyllisk og vakker øy med vennlige fastboende og fantastisk natur. Ta med slippers og badesko for enklere adkomst til sjøen og senere bruk av husets badstue.

Negativt: Mangelfullt renhold, grus/skjellsand på gulv i 1. etasje, rester av møkk/grus langs lister i gangen, klissete håndtak på kjøkkeninnredningen. Ikke kostet på veranda/inngangsparti. Heller ingen kost eller vaskeutstyr tilgjengelig for leietaker. Meget sparsommelig innredet kjøkken. Fikk utlevert en oppvaskklut og et glasshåndkle. Hadde kaffekopper, glass, bestikk, noen kjøkkenredskaper, frokost og middagstallerkner, glassbolle, en ildfast form, kjeler, stekepanne, to brødkniver og en liten skjærefjøl. Manglet møbler på terrassen, få knagger i huset generelt og ingen steder å sette fra seg toalettmappe på badet, ingen skap/kommode eller nattbord ved sengene. Ingen blomstervase, forskjærskniver, mugge, serveringsfat, små boller eller tekopper. Det fulgte ikke med informasjon til husets nøkler; savnet informasjon om stedets tilbud og aktiviteter, inventarliste, telefonnummer etc. Stedets resepsjonist ga ingen informasjon eller veiledning uoppfordret, ved spørsmål fikk jeg svar uten interesse for videre dialog. Fikk heller ingen informasjon på mail før ankomst.

Takk, VerdtEtBesok
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet er fint plassert og har massevis av god informasjon om området. Det var en discgolfbane itillnytning til hotellet, de har sauna de kan varme opp, det er trimrom der og utsikten er upåklagelig. Resepsjonistene hjalp oss masse, vi fikk tilogmed låne en lue fra gjenglemtkassa for å ikke fryse på tur. Vi opplevde god service i resepsjonen.

Rommet var helt topp for en tusenlapp, stor i størrelse og inneholdt gode senger, samt stoler og bord å sitte ved. Rommet var skikkelig kaldt, og ovnen fungerte ikke, men man fikk regulert varmen på badet, så det fikk vi godt og varmt. Vinduet var stort og deilig og gav oss skikkelig panoramautsikt utover mot grønn mark.

Men frokosten var på ett helt annet nivå. Forhåpentlig vis så hadde det noe å gjøre med covid-19 og tilrettelegging rundt det. Grønnsakene var dvaske og smakte vond. Det ble servert en felles tallerken med ulike ting på og alt berørte hverandre, så osten var våt av vannete grønnsaker, kjøttet var full av laksefett. I tillegg hadde nok asjetten stått lenge slik, det var synlig på både den tørre og harde fisken, samt inntørka og rennende grønnsaker/garnityr. Når vi spurte om mer ferskt kuttet grønnsaker så fikk vi to fruktfat og måtte spørre igjen. Da fikk vi først til svar at de ikke hadde, så til slutt fikk vi en asjett med litt bedre grønnsaker.

Jeg tenker kanskje vi kan anbefale å hoppe over frokosten (og ev. middagen) så kan du få en fin opplevelse på hotellet.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Sommarøy i seg selv er fantastisk, og kallenavnet Nordens Karibia passer godt!

Sommarøy Arctic hotell er et godt utgangspunkt for å oppleve området. Kort vei til både enkle og mer avanserte toppturer og flotte strender.

Hotellet har fine rom, god bar og restaurant og mange ekstratilbud som badenaust, treningsrom, stor badstu og peisestue. Jeg koste meg godt der, og tar gjerne turen igjen!

Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 22. juni 2020

Etter en slitsom vår med mye jobb, så ville vi ha en weekend med stressnivå 0. Værmeldinga var fin,og valget falt på en plass ingen av oss hadde besøkt før. Sommarøy og Arctic Hotel. Vi angret ikke et sekund på DET valget. Fantastisk natur, rent og pent hotell med store rom, knallgod mat og et personale som, til tross for coronautfordringer, stod på og gjorde sitt til at oppholdet ble minneverdig.

1  Takk, Haghbarth1