eDreams
Restaurant
37.2 km fra Sommarøy Arctic Hotel Tromsø
Se flere hoteller i Sommarøy
Anmeldt 3. oktober 2020

Hyggelig hotell med topp service og god mat. Fine rom med veldig gode senger. Personalet på hotellet var alle superhyggelige og veldig hjelpsomme. Dette stedet anbefales på varmeste. Nydelig beliggenhet i vakre omgivelser.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, NinaE224
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Sommarøy er nydelig. Hotellet delikat, rolig atmosfære, fine rom (booket Superior rom som var på tilbud), rorbuer ser også veldig koselig ut. De har 2 utendørs jacuzzi - fantastisk å sitte der om kvelden!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, NinaAng
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk hotell med fabelaktig beliggenhet! Korte turer til kritthvite strender og fjellstier. Hyggelig betjening med god service. Prisene var greie og maten smakte - selv om vi fikk dårlig tilberedt fisk, noe som ble fikset opp med en gang og vi fikk rabatt. Rommene var store og fine, og det var flere fasiliteter og tjenester som vi tok i bruk og satte pris på, som gratis bar og badstue.

1  Takk, adriangaot
Anmeldt 26. juli 2020

Bra rom og nydelig beliggenhet.Trivelig personale. men hold dere unna restauranten. Kald stekt tørrfisk til over 300 kr holder ikke. Hold dere til hamburger, er åpenbart mer i kjøkkenets nivå sier andre gjester.

Takk, NicolaasK1
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Sommarøy er vakker - selv i gråvær og regn. Derfor vil vi gjerne tilbake i et bedre vær. Hotellet var fint, moderne og fine rom med en liten balkong som hadde vært topp i et annet vær. Deilig middag i restauranten og hyggelig service. Ikke veldig godt tilrettelagt for HC, men anbefales ellers 100%

1  Takk, Glumma