eDreamsUSD 153
Agoda.comUSD 153
FindHotelUSD 153
ZenHotels.com
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Liggende ytterst på Hillesøy, med hvite strender og klart hav så kunne knapt bli bedre. Sol, blå himmel og midnattsol gjorde oppholdet helt magisk. Skulle gjerne vært der lenger.
Fint å bade for de som liker arktiske badetemperaturer.
Rikholdig frokost og moderne fasiliteter.
Savner kjøleskap på rommet.
Bestill rom med balkong/veranda. Det er fint å sitte der å nyte utsikten.
Det utendørs boblebadet burde vært med når en leier badehuset, men ellers topp sted og nyte en flaske med bobler.

Romtips: Book med balkong/veranda
1  Takk, 880ll
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

3 overnattinger på Sommarøy. Omgivelsene gjør godt for kropp og sjel. Flotte rom, digg frokostbuffet og hyggelig personalet. Vil trekke frem Erika. Solstråle som var imøtekommende, interesser i oss gjester, raus med anbefalinger og stolt av arbeidsplassen sin. Det gjør vår opplevelse av oppholdet vårt supert. Anbefaler alle en tur til Sommarøy Arctic Hotel.

Takk, Tonemfk
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Reiste hit for å feire bursdagen til kjæresten min, utsatte da reisen en dag, samt betalte ekstra for rom med havutsikt. Fikk et rom i andre etasje men SVÆRT begrenset havutsikt. Rommet var i andre etasje, men siden første etasje er gravd ned i bakken blir andre etasje som en første etasje.
Sett bort ifra dette hadde vi et fantastisk opphold. Rommet var rent og pent, det samme gjelder resten av hotellet.
Maten var nydelig, både frokost, lunsjen og middagen.
Savner informasjon før oppholdet. Da vi ankom ville vi booke bord til middag samme kveld, men da var det allerede fullbooket, og vi måtte spise i resepsjonen. Dette kunne hotellets gjester fått informasjon om på forhånd.
Alle ansatte var hyggelige og imøtekommende.

Romtips: Be om rom i tredje etasje om du ønsker havutsikt Vær tidlig ute med å booke bord til middag.
Takk, TineSne
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Hadde et veldig hyggelig restaurantbesøk og overnatting på hotellet. Oppsummert ; begge deler toppklasse. Spiste en 3-retters middag med andebryst til forrett, reinsdyr mørbrad og sitronterte / sjokolade mousse til dessert. Maten så nydelig ut, smakte fortreffelig, perfekt lagd og supre smaker satt sammen.
Overnatting i dobbelrom med terasse og nydelig utsikt. Rommet var lyst, trivelig og opplevdes nytt. Veldig god standard og fantastisk god seng. Spesielt god luft på rommet

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, tominord
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Hotell til konferanser og ferieformål. Ligger i flotte naturomgivelser og velegnet til reakreasjon og konferanser. Fine rom og uteområder. Noe begrenset med felles oppholdsrom utover spiseområder. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Eop_Norway