eDreams
Agoda.comUSD 156
FindHotelUSD 156
ZenHotels.com
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Leide rorbu for 4 voksne og 3 barn. Fikk lys og romslig rorbu med en liten kjøkkenkrok uten oppvaskmaskin. Vi spiste god middag i restauranten som har variert meny + god frokost før vi avsluttet oppholdet som planlagt. Hotellet og Restauranten er ryddig og rent.

Eneste negative ved besøket er høyt prissjikt all over. Dårlig informasjon om at det koster å bruke fasiliteter som feks. jaccusi kr. 1000.-.

Takk, Scenic10471473407
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med utrolig flott beliggenhet. Nydelige rom. Flott service og innsats av de ansatte, som var hyggelige og imøtekommende på alle måter. Maten var utrolig god og opplevelse i seg selv. En opplevelse å minnes for livet. Ønsker oss tilbake dit engang.

Romtips: Ha flere dager, slik at dere kan nyte mest mulig av omgivelsene
Takk, Myrna H
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En fin øy og et fint sted. Hyttene hadde ulik standard, og det var noen veldig fine og noen litt mere slitt. Hotellet kunne også hatt litt mere tilrettelagt for aktiviteter for barna. Maten var ok. Fin uteplass, og mange fine strender og turmuligheter.

Takk, elins688
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Liggende ytterst på Hillesøy, med hvite strender og klart hav så kunne knapt bli bedre. Sol, blå himmel og midnattsol gjorde oppholdet helt magisk. Skulle gjerne vært der lenger.
Fint å bade for de som liker arktiske badetemperaturer.
Rikholdig frokost og moderne fasiliteter.
Savner kjøleskap på rommet.
Bestill rom med balkong/veranda. Det er fint å sitte der å nyte utsikten.
Det utendørs boblebadet burde vært med når en leier badehuset, men ellers topp sted og nyte en flaske med bobler.

Romtips: Book med balkong/veranda
1  Takk, 880ll
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

3 overnattinger på Sommarøy. Omgivelsene gjør godt for kropp og sjel. Flotte rom, digg frokostbuffet og hyggelig personalet. Vil trekke frem Erika. Solstråle som var imøtekommende, interesser i oss gjester, raus med anbefalinger og stolt av arbeidsplassen sin. Det gjør vår opplevelse av oppholdet vårt supert. Anbefaler alle en tur til Sommarøy Arctic Hotel.

Takk, Tonemfk