eDreamsUSD 146
Agoda.comUSD 146
EtripUSD 146
ZenHotels.com
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra hotell med høy kvalitet på et veldig vakkert sted. Flott belligenhet ved havet og fin utsikt fra restauranten. Vi hadde et superior rom med havutsikt og det var pent, romslig, bekvemt og hadde en liten veranda med to stoler og bord. Pent bad og romslig bad. Gode senger. Det eneste vi ikke likte var at det var teppe på gulvet. Vi spiste en særdeles god middag på kvelden og veldig hyggelig service. Frokosten holdt også høy kvalitet og hadde godt utvalg. God valuta for pengene. Vi fikk tips om å bestille bord til middagen og det er nok et råd jeg gir videre da det var ganske fullt. Gratis parkering.

Takk, Asemiriam
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Leide rorbu for 4 voksne og 3 barn. Fikk lys og romslig rorbu med en liten kjøkkenkrok uten oppvaskmaskin. Vi spiste god middag i restauranten som har variert meny + god frokost før vi avsluttet oppholdet som planlagt. Hotellet og Restauranten er ryddig og rent.

Eneste negative ved besøket er høyt prissjikt all over. Dårlig informasjon om at det koster å bruke fasiliteter som feks. jaccusi kr. 1000.-.

Takk, Scenic10471473407
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted med utrolig flott beliggenhet. Nydelige rom. Flott service og innsats av de ansatte, som var hyggelige og imøtekommende på alle måter. Maten var utrolig god og opplevelse i seg selv. En opplevelse å minnes for livet. Ønsker oss tilbake dit engang.

Romtips: Ha flere dager, slik at dere kan nyte mest mulig av omgivelsene
Takk, Myrna H
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

En fin øy og et fint sted. Hyttene hadde ulik standard, og det var noen veldig fine og noen litt mere slitt. Hotellet kunne også hatt litt mere tilrettelagt for aktiviteter for barna. Maten var ok. Fin uteplass, og mange fine strender og turmuligheter.

Takk, elins688
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Liggende ytterst på Hillesøy, med hvite strender og klart hav så kunne knapt bli bedre. Sol, blå himmel og midnattsol gjorde oppholdet helt magisk. Skulle gjerne vært der lenger.
Fint å bade for de som liker arktiske badetemperaturer.
Rikholdig frokost og moderne fasiliteter.
Savner kjøleskap på rommet.
Bestill rom med balkong/veranda. Det er fint å sitte der å nyte utsikten.
Det utendørs boblebadet burde vært med når en leier badehuset, men ellers topp sted og nyte en flaske med bobler.

Romtips: Book med balkong/veranda
1  Takk, 880ll