Fantastisk utsikt

Fantastisk område med gode turmuligheter og ikke minst veien opp er flott og fint. Men best av alt... les mer

Anmeldt 17. mars 2022
86jonasberg
Lillestrøm, Norge
Kongelig utsikt

Var på en runde i helga hvor første stopp var Sundvollen. Bestemte meg for å ta turen til Kongens... les mer

Anmeldt 28. september 2021
Baross
Spikkestad, Norge

Anmeldt 13. januar 2020

En enkel tur de fleste kan gjennomføre. Naturligvis noe motbakke men overkommelig for de fleste. Greie parkeringsforhold og lett tilgjengelig.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, LasseS_11
AndyFriedrichs, Frivillig på Kongens Utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Tusen takk for flott tilbakemelding. Håper dere besøker oss igjen

Anmeldt 11. august 2018

Utsikten fra Kongens utsikt er rett og slett fantastisk; her får man brettet ut et 180 graders panorama. Det tar en liten halvtime å gå fra Kleivstua hotell, og er ganske bratt. Det fins en alternativ, slakere rute til toppen (egentlig vinterløypa) som vi brukte på veien tilbake.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, amarcord83
Andy F, Frivillig på Kongens Utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Tusen takk for koselig tilbakemelding :-)

Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Hadde med forbindelser fra utlandet. Oppnådde to ting. Fikk vise deler av norsk innland nær Oslo. Utsikten er fantastisk. Samtidig fikk vi snakket litt om vår historie.
Kan anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, Tore Ivar S
Andy F, Frivillig på Kongens Utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2017

Tusen takk for de fine ord. Håper dere tar turen ofte :-)

Anmeldt 14. juli 2017

For oss ferierende vestlendinger var dette en lett liten tur. Vi kjørte opp til seteren og gikk derfra. Nedturen gikk vi ned kløfta og lot en kjøre bilen ned. Vil du ha litt utfordringer anbefaler jeg at dere går opp via kløften også, da blir det en liten treningstur den dagen.

Dato for opplevelse: august 2016
3  Takk, anitaosmundsen
Andy F, Informasjonssjef på Kongens Utsikt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Tusen takk for tilbakemeldingen. Neste gang dere tar turen, så kan dere gå opp Dronningveien og stoppe ved Kronprinsens Utsikt, Dronningens Utsikt og Kongens Utsikt. Deretter gå Gamle kongevei ned til bilen ;-)

Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

Fra parkeringsplassen ved Krokkleiva hotell er dette en liten vandring gjennom skogen. Belønningen er en helt spesiell utsikt over Tyrifjorden.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, BergenBerlin

Tusen takk for koselig tilbakemelding.