“Moderne hotell med fine konferansemuligheter”
Anmeldelse av Sundvolden Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 21 april 2016

Jeg deltok på en konferanse her.
Betjeningen var kjapp med å sjekke oss inn, uten noe form for tull.
Veldig fornøyd med hotellet i sin helhet, ryddig og oversiktlig!
Rommet var ryddig, og ingen antydning til slitasje, må si meg enda mer fornøyd med at jeg fikk balkong på mitt rom (Selv om det ikke ble brukt). Fint å kunne gå ut der, å trekke litt frisk luft.
Personalet var hyggelig (selv mot oss langreiste Nordlendinger) og var alltid behjelpelig! Sleit for eksempel med å finne et rom (Kollega) Da gikk like gjerne resepsjonisten sammen med meg og fant rommet! Det er service det!
Frokosten var noe for seg selv, godt utvalg av diverse retter og kaker. Beklageligvis opplevde jeg maten i varmt buffeen som kald. Jeg tenkte at jeg ikke skulle lage noe stor sak utover dette, men sporte for sikkerhets skyld andre deltakere på konferansen om de syntes det samme. Svare var ganske enkelt at de også syntes det samme.

Men tross litt misnøye med maten, velger jeg og si at så langt er dette det beste konferansehotellet jeg har tatt inn på. Plasseringen har ingenting å si når vi skal konsentrere oss om konferansen og møter. Da trengs det ikke et sentrumsnært hotell med masse butikker og restauranter.

Romtips: Rom 90 ligger ikke i samme bygg som selve resepsjonen. Jeg anser dette som en rolig fløy
Se flere romtips
  • Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Christoffer C
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25 april 2016

Hjertelig tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi er ekstatiske over dine gode ord, dette formidles til våre ansatte. Vi vil straks se på temperaturer og varme på våre buffeter. Velkommen tilbake hit til oss!

Anmeldt 17 april 2016

Elsket sengene! Hva heter de? Så det var Jensen, men hva mer? Nydelig hotell, mat og deilig vin! Eneste som manglet var parasoller med varme ute i uterestauranten. Og noen pledd, da hadde vi sittet ute enda lenger.

• Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, Maud E
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 april 2016

Hjertelig tusen takk for din flotte tilbakemelding. Sengene våre er Jensen og modellen heter AC soft protect. Vi gleder oss over dine gode ord og i dag er det både tepper og varmelamper på tunet hos oss. Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 4 april 2016

Vi bodde dette hotellet i forbindelse med at jeg fikk det i bursdagsgave (spa-pakke!) Når vi kom opp i resepsjonen, ble vi godt tatt imot av Silje i resepsjonen. Vi fikk et flott rom i 4.etasje. En av oss hadde bestilt behandling i spa-avdelingen og var fornøyd med 50 minutters massasje. Til middag fikk vi et fint bord i restauranten og fikk veldig god service av Nanna. God mat og vi koste oss med vinen. Veldig hyggelig atmosfære med peisen og god stemning. Vi sov veldig godt i den store, myke sengen!! Stor og fin frokostbuffet - hvor vi forskyndte oss flere ganger.

Anbefaler dette hotellet på det varmeste!! ++

• Opphold: april 2016, reiste som et par
Takk, Jenetur
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 april 2016

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å evaluere oss. Opplevelsen du har hatt her hos oss er nettopp slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss! Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 14 mars 2016

Flott rom i den nye fløyen. Meget god seng, passelig store rom og flott bad. Fantastisk god mat og god drikke. Meget gode konferansefasiliteter. Prikken over i'en var eget øl som er utviklet i samarbeid med Nøgne Ø. Kommer gjerne tilbake mange ganger.

Romtips: Anbefaler rom i den nye fløyen, de eldre rommene er fine, men litt slitt.
Se flere romtips
  • Opphold: januar 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Kenso71
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 mars 2016

Hei. Tusen hjertelig takk for din flotte omtale. Vi jobber stadig for å bli bedre og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake en annen gang.

Anmeldt 12 mars 2016

Jeg var 5 dager på kurs her, og ble positivt overrasket!

Veldig flinke folk som tok i mot oss og tok vare på oss under hele oppholdet, endelig møter jeg service-innstilte folk som var så smilende og hyggelig hele tiden, morgen og kveld!
Maten vi ble servert var nydelig! Veldig spennede å vite at hotellet bruker lokal mat! Kunnskapsrike servitører og bartendere med glimt i øyet var herlig etter en lang og stressende kursdag.

Rommet jeg fikk var spotless, men synes det var litt snodig med både badekar og et dusjkabinett på samme rom, men kaffemaskin på rommet var et pluss!

Baren var utrolig lekker, det samme med klubb-området, noe som var litt spesielt med tanke på at de har tatt vare på orginalbygget som sto fra over 350 år siden, men de har kombinert det gamle med det moderne på en bra måte.

Jeg håper jeg kan komme tilbake en gang i en annen sammenheng, jeg vil anbefale alle å komme innom!

• Opphold: mars 2016, reiste på forretningsreise
Takk, LailaTB
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 mars 2016

Hei. Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. Vi setter utrolig stor pris på at du tok deg tid til å vurdere oss! Velkommen tilbake hit til oss neste gang.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
19,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 29 av 102 i Oslo
212 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 161 - kr 2 032 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?