“Søskentreff”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 5 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Anmeldt 29 oktober 2016

Vi er en gruppe på 8 søsken med ektefeller til sammen 12, som hvert år har en helg sammen på et hotell. Siste to ganger har vi vært på Sundvollen og kommer gjerne igjen. Alt fra bestilling til oppgjør var profesjonelt gjennomført. Alle ønsker vi hadde skissert ble imøtekommet. Personalet var hyggelig og profesjonelt, maten kjempegod servert i en svært hyggelig atmosfære. Tilrettelegging for bevegelseshemma var helt OK. Ingenting å sette fingeren på - og attpåtil det rimeligste hotellet vi har vært på.

Romtips: Veldig bra standard.
Se flere romtips
Opphold: september 2016, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, Bjarne B
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31 oktober 2016

Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake også neste år.

Anmeldt 28 oktober 2016

God service
God mat
God konferanse tilbud
Jeg har samarbeidet med Sundvolden Hotel siden 2005 i fm kurs og konferanser. Vi har alltid vart fornøyd med oppholdet hvor vi fikk full pakke. God mat, god service, organisert konferanse avdelingen.

Opphold: august 2016, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, danica_milosevic

Tusen hjertelig takk for din gode og rause tilbakemelding. Vi gleder oss til dere kommer på besøk neste gang.

Anmeldt 18 oktober 2016 via mobile enheter

Ingen høydare, ingen nedtur. I det hele ingen overraskelser. Tidligere besøk har vist hotellet fra en bedre side både med hensyn til kvalitet på rom og mat. Ved dette oppholdet fikk jeg rom i den gamle delen, noe rommet dessverre bar preg av.

Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Frank R
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 oktober 2016

Takk for din konstruktive tilbakemelding. Vi lover å jobbe videre med det du påpeker og setter stor pris på at du gir oss beskjed om dine opplevelser. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake hit og at vi da kan vise oss fra en bedre side.

Anmeldt 15 oktober 2016

Stort flott konferansehotell. Med blanding av nytt og gammelt.Jeg fikk rom i en ny fløy. Stort flott rom, med en god seng og et bra bad. Likte dusjen. Spiste et par lunsjer, en frokost og en fest middag. Bra mat, og godt utvalg, noe for enhver smak. Middagen med røkt lange, and, og desserter var veldig bra. Flotte viner til, noe jeg kan like.Her kan jeg nok like å komme tilbake.

• Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, hildeskovli
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 oktober 2016

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 12 oktober 2016 via mobile enheter

Stort og rent rom, som virket veldig nytt. Kingsize seng som er en av de bedre jeg noen gang har sovet i. Sov natten gjennom uten noen form for støy fra andre rom. Romslig bad med velfungerende dusjløsning. God frokost med rikelig utvalg av mat som ble inntatt i en koselig fjellstuelignende sal. Det eneste jeg vil sette fingeren på var at Nøisom IPA på flaske i baren var voldsomt overpriset. Uansett et flott hotell som kan anbefales.

Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, H3LD
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 oktober 2016

Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding. Prisingen skal vi se på. Velkommen tilbake hit til oss.

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
19,8 km unna
Soria Moria Hotel
Nr. 29 av 102 i Oslo
212 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisnivå: kr 1 161 - kr 2 032 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 272
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?