Vi støtter følgende nettlesere:

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 4 sider til!
Sundvolden Hotel
Grønne lederePlatinanivå
Hønefoss, Norge
6 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
“Trivelig hotell i flotte omgivelser”
5 av 5 bobler Anmeldt 31 oktober 2016

Vi opplevde en flott festmiddag med nydelig mat, svært trivelige lokaliteter og hyggelig og hjelpsom betjening.
Arrangementet var i tilknytning til marekring av klassejubileum for avangsklassen 1961 på Grefsen Høyere Skole, og var så vellykket at alle ønsker seg tilbake ved neste markering om fem år.

Romtips: Flotte og velutstyrte rom
Se flere romtips
Bodde september 2016, reiste med venner

Takk, Ole K
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 1 november 2016
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding - vi gleder oss til å se dere igjen!
Skriv en anmeldelse

231 anmeldelser fra vårt fellesskap

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 bobler
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (21)
Dato | Rangering
Vik
7 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
5 av 5 bobler Anmeldt 29 oktober 2016

Vi er en gruppe på 8 søsken med ektefeller til sammen 12, som hvert år har en helg sammen på et hotell. Siste to ganger har vi vært på Sundvollen og kommer gjerne igjen. Alt fra bestilling til oppgjør var profesjonelt gjennomført. Alle ønsker vi hadde skissert ble imøtekommet. Personalet var hyggelig og profesjonelt, maten kjempegod servert i en svært hyggelig atmosfære. Tilrettelegging for bevegelseshemma var helt OK. Ingenting å sette fingeren på - og attpåtil det rimeligste hotellet vi har vært på.

Romtips: Veldig bra standard.
Se flere romtips
Bodde september 2016, reiste med familie

Takk, Bjarne B
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 31 oktober 2016
Tusen takk for din gode tilbakemelding. Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake også neste år.
Oslo, Norge
1 anmeldelse
5 av 5 bobler Anmeldt 28 oktober 2016

God service
God mat
God konferanse tilbud
Jeg har samarbeidet med Sundvolden Hotel siden 2005 i fm kurs og konferanser. Vi har alltid vart fornøyd med oppholdet hvor vi fikk full pakke. God mat, god service, organisert konferanse avdelingen.

Bodde august 2016, reiste på forretningsreise

Takk, danica_milosevic
Tusen hjertelig takk for din gode og rause tilbakemelding. Vi gleder oss til dere kommer på besøk neste gang.
Sandefjord, Norge
61 anmeldelser
25 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
3 av 5 bobler Anmeldt 18 oktober 2016 via mobile enheter

Ingen høydare, ingen nedtur. I det hele ingen overraskelser. Tidligere besøk har vist hotellet fra en bedre side både med hensyn til kvalitet på rom og mat. Ved dette oppholdet fikk jeg rom i den gamle delen, noe rommet dessverre bar preg av.

Bodde oktober 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Frank R
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 19 oktober 2016
Takk for din konstruktive tilbakemelding. Vi lover å jobbe videre med det du påpeker og setter stor pris på at du gir oss beskjed om dine opplevelser. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake hit og at vi da kan vise oss fra en bedre side.
Larkollen, Norge
133 anmeldelser
30 anmeldelser av hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 22 nyttige stemmer
4 av 5 bobler Anmeldt 15 oktober 2016

Stort flott konferansehotell. Med blanding av nytt og gammelt.Jeg fikk rom i en ny fløy. Stort flott rom, med en god seng og et bra bad. Likte dusjen. Spiste et par lunsjer, en frokost og en fest middag. Bra mat, og godt utvalg, noe for enhver smak. Middagen med røkt lange, and, og desserter var veldig bra. Flotte viner til, noe jeg kan like.Her kan jeg nok like å komme tilbake.

• Bodde oktober 2016, reiste på forretningsreise
    • 4 av 5 bobler
      Sovekvalitet
    • 5 av 5 bobler
      Rom
    • 4 av 5 bobler
      Service
Takk, hildeskovli
SiljeSt, Hotellsjef på Sundvolden Hotel, svarte på denne anmeldelsen, 17 oktober 2016
Tusen hjertelig takk for din gode tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Krokkleiva
11.8 km unna
Lysebu
Nr. 28 av 100 i Oslo
4.5 av 5 bobler 230 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sundvolden Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sundvolden Hotel

Sted: Sundvolden Hotel
Adresse: Dronningveien 2 | Krokkleiva, Krokkleiva 3531, Norge
Telefonnummer:
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Buskerud > Hole > Krokkleiva
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Transporttjeneste Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 2 av 2 hoteller i Krokkleiva
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): kr 1 007 - kr 2 031
Hotellklasse:4 stjerne — Sundvolden Hotel 4*
Antall rom: 250
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Vi er stolte av å presentere det beste av det som vi setter pris på i dag i et miljø hvor vi også har tatt vare på det beste fra vår 360 år lange historie. Sundvolden Hotel er lidenskapelig opptatt av å skape gode rammer rundt kurs og konferanser, bryllup, jubileer og andre anledninger. Vi legger stor omtanke i å lage uforglemmelig, kortreist mat som gjør at gjestene våre ønsker å komme tilbake gang etter gang. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com, Priceline, Expedia, Agoda og Hotels.com slik at du trygt kan bestille fra Sundvolden Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?